برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایرنا نوشت: مدیر مسئول روزنامه همدلی می گوید: رئیس جمهوری در مبارزات انقلاب،جنگ تحمیلی، مجلس، نهادهای امنیتی صاحب پیشینه و تجربه است، از فیلتر نهادهای نظارتی عبور کرده، مورد تایید بیش از 23 میلیون ایرانی قرار گرفته است و شایسته نیست او را مورد هجمه و فشارهای سنگین قرار داد.

مازندمجلس:ولی الله شجاع پوریان افزود:متاسفانه فضای جامعه در روزهای بعد از انتخابات فضای دلگرم کننده‌ای نبوده است و نارضایتیشخص روحانی از آنچه در روزهای پس از انتخابات در تریبون های رسمی و عمومی کشور می گذرد،در نشست با اصحاب رسانه مشهود بود.

شجاع پوریان افزود: خوشبختانهدر کشور ما شرایط به گونه ای رقم خورده که در یک مشارکت حداکثری و رقابت سالم، دکترروحانی حائز اکثریت آرا شده و در چنین شرایطی افکار عمومی انتظار دارد تصمیم ها، برنامه‌هاو فضای عمومی کشور به سمت دیدگاه موفق در انتخابات پیش برود.

نماینده ادوار مختلف مجلسشورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه شرایط به سمتی می‌رود که ظاهرا هیچ انتخاباتی درکشور برگزار نشده و همان تفکری که در انتخابات ناکام مانده با استفاده از ظرفیت هاییمثل تریبون‌های رسمی و امکانات بیت المال بنا دارد به هر نحو ممکن تفکر خود را بر کشورحاکم کند. اگرقرار باشد انتخابات برگزار شود و دو هفته بعد از انتخابات چنین هجمه شدیدی از سوی ناکاماندر انتخابات بر فرد منتخب وارد شود، پس چه نیازی به انتخابات و این همه هزینه در کشوراست.

دست‌های پشت پرده برای خدشه‌دارکردن وحدت ملی فعال است

همچنین ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی گفت: راه ریشه کن کردن تندروی‌ها مقابله با شب‌نشینی‌هایمحفلی و تیم‌های تربیت شده است اگر سران این محافل به محاکم قضایی سپرده شوند جلویاین بی‌قانونی‌ها گرفته خواهد شد.

سیدطه هاشمی، درباره اتفاقاتروز قدس و حمله به رییس‌جمهور گفت: برای اولین بار در یک مراسم بین‌المللی شاهد خدشه‌دارشدن شخصیتی مانند رئیس جمهور بودیم. قطعا کسانی که علاقمند و عاشق آرمان‌های امام هستنددست به چنین اعمالی نمی‌زنند. بعد از این اتفاق ناگوار شاهد بودیم که تیتر همه رسانه‌هایدنیا این شد "راهپیمایی روز قدس با شعار علیه رئیس جمهور شروع شد"، این بسیاردردناک است.

او ادامه داد: رئیس جمهوربا رای قاطع مردم ایران انتخاب شده و این کار توهین به کسانی است که پای صندوق‌ها آمدندو به او رای دادند. روحانی شخصیت مظلومی است که 24 میلیون رای را با خود دارد اما دریک مراسم ملی افرادی به خودشان جرات می‌دهند که این گونه رفتار کنند و این نشان ازمظلومیت او است.

هاشمی تاکید کرد:‌ کسانی کهمدعی دین‌مداری هستند بعید می‌دانم که چنین اتفاقی را سامان‌دهی کنند، قطعا دست‌هایخبیثی در پشت پرده برای بر هم زدن برنامه‌ریزی‌ها و یکپارچگی ملت ایران و همچنین خدشه‌دارکردن وحدت ملی وجود دارد.

هاشمی در خاتمه یادآور شد:بسیاری از این حرکت‌های تند و خشونت آمیز در خیابان‌ها بوسیله افراد احساساتی و تحتتاثیر القائات افراد و باندهای شناخته شده انجام می‌گیرد و راه ریشه کن کردن آن هممقابله با شب نشینی‌های محفلی و تیم‌های تربیت شده است. اگر سران این محافل به محاکمقضایی سپرده شوند جلوی این بی قانونی ها گرفته خواهد شد.

2727

انتخابات کسانی عمومی هاشمی گرفته تربیت محافل تیم‌های همچنین سپرده بودیم افراد خدشه‌دارکردن جمهور مراسم روحانی افزود پوریان میلیون متاسفانه روزهای شرایط منتخب برگزار