برگزیده ها
محدودیت های ترافیکی روز پنجشنبه/محورهای تردد ممنوع اعلام شد

مازندمجلس: مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های ترافیکی روز پنجشنبه و محورهای تردد ممنوع را اعلام کرد.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس مرکز مدیریت راه های کشور همچنین در اعلام محدودیت های ترافیکی امروز، هشتم تیرماه تاکید کرد که تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 امروز از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 19 تا 24 نیز از آب اسک به سمت تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

 مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: تردد در محورهای «رامیان- اولنگ - شاهرود»، «
رودبار - قلعه گنج»، «رودبار- کهنوج»، «محور قدیم فسا- داراب»، «محور جدید استهبان - نی ریز» و « محور کوثر- خلخال» به دلیل مداخلات جوی ممنوع است.
مرکز مدیریت راه های کشور در اطلاعیه ای دیگر، گزارشی از وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی منتشر کرد که بر مبنای آن هم اکنون به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.
بر اساس این گزارش، در شبانه ‌روز گذشته کل تردد ثبت ‌شده نسبت به روز قبل 1.6 درصد کاهش داشته است؛ سهم وسایل نقلیه سنگین 12.1 درصد، اوج تردد بین ساعت های 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعت های 4 تا 5 صبح صورت گرفته است.

ممنوع محورهای اعلام مدیریت نقلیه وسایل یک‌طرفه مواصلاتی رودبار همچنین محدودیت ترافیکی امروز انواع