برگزیده ها
ابتکار به تخریب‌کنندگان دولت؛ نمی‌توانید مردم را خسته کنید

مازندمجلس: سیاست > دولت - معاون رئیس جمهور می‌گوید: آنها که متوسل به بعضی احادیث و روایات مثل «بهاته» هستند و معتقدند "می‌شود به کسی بهتان زد اگر احساس شود این فرد برای مسلمانان ضرر دارد" بیشترین آسیب را خودشان می‌بینند.

مازندمجلس:معصومه ابتکار در گفتگو با خبرآنلاین دربارهتلاش جمنا و اصولگرایان منتقد در تقویت آرای منفی دولت در ایام انتخابات، گفت: نتیجه انتخابات وقتی به تأیید شورای نگهبان می رسد فصل الخطاباست، دیگر رقابت ها و فضای انتخاباتی پایان می پذیرد و همه باید با همدلی برایموفقیت دولت و پیشبرد خواسته های مردم تلاش کنند بنابراین انتظار از همه گروه هایسیاسی وجود دارد که از این اصل تکمین کنند.

وی با بیان اینکه پذیرش نتیجه انتخابات فقطزبانی نیست بلکه در عمل و رفتار باید خود را نشان دهد، افزود: اگر برخی گروه هایسیاسی بخواهند همچنان مواضع خودشان را در تخریب یا زیر سئوال بردن عملکرد و خدمات دولتادامه دهند، این خود بی توجهی آشکار به رأی و خواست مردم و اصول اخلاقی حاکم برانتخابات است.

معاون رئیس جمهور یادآور شد: نقد دولت هیچاشکالی ندارد ولی فضاسازی، دروغ و تخریب، آن هم در ماه مبارک رمضان جای تعجب داشتامیدواریم فضای کشور به دلیل برگزاری انتخابات پرشکوه و پاسخ قاطع و محکم جمهوریاسلامی ایران در حمله موشکی به مواضع داعش به سمت همگرایی بیشتر برود.

وی ادامه داد: بیان نقد و طرح مشکلات و نقاط ضعفدولت هیچ اشکالی ندارد ولی از تخریب، تهمت، ایجاد تردید و ناامیدی در مردم باید اجتنابکرد چون وقتی مردم ببینند با وجودی که رأی دادند، انتخابات پرشکوه برگزار شد ورئیس جمهور منتخب با پشتوانه آرای عمومی قوی سرکار آمد همچنان عده ای سعی در سنگاندازی و تخریب می کنند، این مسئله ناامیدی و یأس به وجود می آورد که چنین اتفاقی مغایربا منویات مقام معظم رهبری و اخلاق و اصول فعالیت های انتخابات است.

این فعال اصلاح طلب در پاسخ به این سئوال آیاتخریب کنندگان می توانند مردم را خسته کنند؟ توضیح داد: فکر نمی کنم بلکه معتقدم ایناقدام فرسایشی تخریبی بیشترین آسیب را به خود تخریب کنندگان می زند چون کسی که میخواهد تخریب کند و تهمت بزند اول باید در درون خودش اصولی را زیرپا بگذارد وپایمال کند.

وی ادامه داد: حتی آنها که متوسل به بعضی احادیثو روایات مثل «بهاته» هستند و معتقدند "می شود به کسی بهتان زد اگر احساس شود این فرد برای مسلمانان ضرردارد" یک اصلی را در درون خودشان پایمال می کنند و بیشترین آسیب روحی، فکری وجمعی را می بینند.

عضو کابینه دولت تدبیر وامید با بیان اینکه تخریب دولت برای تخریب کنندگان رأی نمی شود، تأکید کرد: درچهار سال گذشته بارها شاهد این اتفاق بودیم که تخریب کنندگان چقدر هزینه کردند چقدرگروه ها و اتاق های فکر نشستند طراحی کردند ولی حاصلش چه شد؟ واقعا دلآدم می سوزد چون اینها سرمایه های کشور است. عده ای از تخریب کنندگان دولت شاید ازروی سادگی دنبال چنین کارهایی می روند و نمی دانند که این حرف ها و کارها چقدرآسیب و ضرر برای کشور و خودشان است.

ابتکار درباره ماندگاری وحفظ ائتلاف اصلاحات و اعتدال بعد از انتخابات ریاست جمهوری گفت: این ائتلاف اعتقادی،قلبی و روحی از هر زمان دیگر خیلی قوی تر و محکم تر است و با قوت استمرار خواهدداشت. 

29214

تخریب انتخابات کنندگان ابتکار خودشان پرشکوه ناامیدی ائتلاف بیشترین ندارد ادامه سئوال هایسیاسی نتیجه اینکه همچنان مواضع جمهور