برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف پرونده آدم ربایی استان همدان که یک مرد جوان، دختر ۱۹ ساله‌ای را ربوده بود خبرداد.

مازندمجلس: آدم ربا به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ سید مجتبی اشرفی گفت: در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه فردی با مراجعه به پلیس آگاهی در یکی از شهرستان های استان همدان، از ربوده شدن دختر ۱۹ ساله خود خبرداد و اعلام کرد، دخترش پس از فارغ شدن از جلسه امتحان مدرسه به منزل مراجعه نکرده است.
وی افزود: بعد از تحقیقات میدانی و بکارگیری علوم پلیسی مشخص شد در اصفهان مبلغ ۳۰ میلیون ریال را از حساب دختر جوان برداشت شده و در آخرین ردپای گرفته شده مشخص شد به شاهرود عزیمت داشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود به اعزام اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مورد نظر به شاهرود اشاره داشت و افزود: بعد از تحقیقات به عمل آمده، در جنگل های اطراف شاهرود فرد جوانی که با آدم ربای مورد نظر در ارتباط بود دستگیر و پس از بازجویی های انجام شده در نهایت با استفاده از منابع پلیسی مخفیگاه دختر و پسر جوان در یکی از شهرک های شاهرود شناسایی و هر دو نفر در اقدامی ضربتی از سوی کاراگاهان پلیس آگاهی شاهرود دستگیر شدند.
این مسئول انتظامی به بازجویی‌های تخصصی از دوجوان مذکور اشاره داشت و افزود: چند ماه قبل پسر ۲۶ ساله و دختر ۱۹ ساله از طریق بازی موبایلی کلش با یکدیگر آشنا وسپس با استفاده از شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی باهم ارتباط برقرار کرده و در نهایت پس از مدتی ارتباط مخفیانه دختر جوان به اصفهان عزیمت و پسر نیز با حضور در محل، وی را به شاهرود انتقال داده است.
سرهنگ اشرفی با اشاره به پرونده تشکل شده در استان همدان با مضمون آدم ربایی گفت: با توجه به اینکه پرونده نیابتا به شاهرود ارجاع شده متهم به ماموران پلیس آگاهی همدان تحویل و نامبرده جهت رسیدگی به اتهام انتسابی به استان مذکور منتقل شد. 
 
شاهرود آگاهی همدان پرونده استان اشاره ارتباط افزود دستگیر شهرستان ربایی نهایت مذکور استفاده انتظامی سرهنگ اشرفی مراجعه تحقیقات پلیسی اصفهان عزیمت