برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهور ناجا گفت: خوشبختانه تاکنون شاهد انسداد محورهای مواصلاتی نبوده ایم و تن‌ها ترافیک سنگین در برخی از محور‌ها گزارش شده است.

مازندمجلس: ترافیک به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار تقی مهری در یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: طی بررسی‌های صورت گرفته، ۶۳ درصد تصادفات در تعطیلات عید سعید فطر، در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها رخ داده است. 
وی افزود: رانندگان زمانی که به شهر‌ها نزدیک می‌شوند احتیاط لازم را نداشته و همین موضوع نیز منجر به تصادف می‌شود. 
رئیس پلیس راهور ناجا با ارائه توصیه‌ای به رانندگان خودرو‌ها اظهارکرد: در شرایطی که ترافیک در اکثر محورهای مواصلاتی کشور نیمه سنگین گزارش می‌شود، توصیه می‌شود افراد در صورتی که از رانندگی خسته شدند در منطقه‌ای ایمن پارک کرده و به سفر خود ادامه ندهند. 
سردار مهری با اشاره به درصد قابل توجه واژگونی خودرو‌ها خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ درصد تصادفات در تعطیلات عید فطر از نوع واژگونی بوده و علت آن نیز بیشتر عدم توجه به جلو و سرعت غیر مجاز است. 
وی با بیان اینکه " در تعطیلات عید فطر شاهد انسداد محور‌ها نبوده ایم" تصریح کرد: خوشبختانه امسال در تعطیلات عید فطر هنوز انسداد محورهای مواصلاتی به دلیل ترافیک شدید گزارش نشده است و هیچ یک از مسافران در راه نماندند. 
گزارش تعطیلات انسداد شهر‌ها تصادفات محورهای مواصلاتی واژگونی ترافیک کیلومتری رانندگان خودرو‌ها