برگزیده ها

مازندمجلس: امام جمعه موقت اصفهان گفت: اگر سپاه نبود ایران هم نبود و عدم ورود سپاه و بسیج در امور اقتصادی همان خواسته آمریکا است.

مازندمجلس: حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به اینکه اگر در امور فرهنگی و دانشگاهی مشکلی وجود داشت، طبق فرمان آتش به اختیار باید خود مردم وارد شوند، اظهار داشت: مردم در امور فرهنگی و جنگ نرم آتش به اختیار هستند.
وی در ادامه با اشاره به انتقادات به سپاه و صحبت های برخی در کشور  افزود: اگر سپاه نبود ایران هم نبود و عدم ورود سپاه و بسیج در امور اقتصادی همان خواسته آمریکا است.
امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: آمریکا به دنبال به خدمت گیری افراد بی عرضه در اقتصاد ما است.
وی با اشاره به اینکه طبق اسلام امریکایی ما باید شرف خود را کنار بگذاریم و بنده آنها شویم، گفت: ما نباید کشور را دوقطبی کنیم و زمینه برای آمریکایی ها برای دخالت در امور ما ایجاد شود.
میردامادی با اشاره به اینکه ما به وجود سپاه و ارتش در کشورمان افتخار می کنیم، افزود: آمریکا توان ورود به ایران را ندارد و اگر به فرموده رهبر معظم انقلاب گلوله ای به سوی ما شلیک شود ما بندر حیفای اسرائیل را با خاک یکسان می کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به گرامیداشت هفته قوه قضائیه اشاره داشت و افزود: مردم ما توقع دارند دستگاه قضائی با جدیت بیشتر با فسادهای مالی مبارزه کند.
امام جمعه موقت اصفهان اظهار داشت: اگر کسی بناست در مسئولیتی کار کند باید رهبری او را تنفیذ کند و اگر رهبری او را تنفیذ نکند نمی‌تواند در آن جایگاه قرار بگیرد.
آمریکا اشاره اصفهان اینکه اختیار افزود تنفیذ رهبری فرهنگی اظهار میردامادی اقتصادی خواسته دنبال افراد اقتصاد