برگزیده ها

مازندمجلس: رژیم صهیونیستی باردیگر یکی از مقرهای ارتش سوریه را در استان قنیطره با سه موشک هدف قرار داد.

مازندمجلس: رسانه های سوری شنبه شب اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر به بهانه شلیک چند خمپاره از خاک سوریه به سرزمین های اشغالی فلسطین، یکی از مواضع ارتش در استان قنیطره را موشکباران کرده است.

‌رژیم صهیونیستی در این حمله از بالای تپه ابوندی در جولان اشغالی یکی از مقرهای ارتش سوریه در نزدیکی روستای «نبع الفوار» در شمال شرق شهرک «خان ارنبه» استان قنیطره هدف قرارداد.

این حمله که برخی آن را موشکی و برخی توپخانه ای اعلام کرده اند، تلفات جانی نداشته است و فقط خسارت های مادی برجای گذاشت.

روز شنبه ارتش سوریه تروریست های النصره را از همه مناطقی در اطراف شهر البعث که از شنبه گذشته به آن نفوذ کرده بودند، بیرون راند.

رژیم صهیونیستی در چند روز گذشته همزمان با درگیری ارتش سوریه با جبهه النصره در اطراف شهر البعث، بارها مواضع ارتش سوریه به بهانه شلیک خمپاره در سرزمین های اشغالی هدف قرار داد.
بالگردهای رژیم صهیونیستی نیز روز جمعه به دو مقر ارتش سوریه در اطراف شهرک صمدانیه شرقی و اطراف شهر البعث در استان قنیطره حمله کردند.

رژیم صهیونیستی دوشنبه گذشته نیز یکی از مقرهای تیپ جولان در استان قنیطره سوریه با موشک هدف قرار داد.

پرتاب خمپاره به جولان اشغالی به رمز پشتیبانی ارتش رژیم صهیونیستی از تروریست ها و بویژه جبهه النصره تبدیل شده است.

برخی اصل شلیک و یا اصابت خمپاره به سرزمین های اشغالی را به طور کلی تکذیب می کنند و اعلام آن را فقط بهانه ای برای تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک سوریه در پشتیبانی از تروریست ها می دانند.
سوریه صهیونیستی اشغالی قنیطره اطراف استان خمپاره تروریست النصره اعلام سرزمین بهانه گذشته البعث جولان پشتیبانی مقرهای مواضع موشکی