برگزیده ها

مازندمجلس: واشنگتن تایمز از عبارت " فرستاده غیر رسمی ترامپ" برای توصیف حضور "رادولف جولیانی" شهردار سابق نیویورک در نشست منافقین در پاریس استفاده کرده است.

مازندمجلس: نشست سالانه رهبران و اعضای گروهک مجاهدین خلق (منافقین) روز شنبه در شمال شهر پاریس فرانسه با حضور برخی از چهره های متنفذ نزدیک به دولت ترامپ و رییس سابق دستگاه اطلاعات عربستان سعودی و برخی از رهبران اپوزیسیون حکومت سوریه برگزار شد.

به گزارش  نامه نیوز  "نیوت گینگریچ " ، "رادولف جولیانی"، سناتور "جوزف لیبرمن" و "جان بولتون " سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل از چهره های آمریکایی نزدیک به دولت ترامپ و حامی گروهک مجاهدین خلق در کنار  "ترکی الفیصل" رییس سابق دستگاه اطلاعات عربستان سعودی از مدعوین و سخنرانان اصلی این نشست بودند.

جولیانی که از نظر گزارش واشنگتن تایمز به عنوان فرستاده غیر رسمی دولت ترامپ به این نشست از او یاد شده است، در سخنان خود با ابراز ناراحتی از توافق هسته ای دولت سابق آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، به مخالفان قسم خورده جمهوری اسلامی وعده تغییر سیاست های واشنگتن در قبال جمهوری اسلامی را داد.

او خطاب به اعضای حاضر گروهک منافقین در نشست ، گفت:" شما، من، دولت من و رهبری شما نگاه مشترکی به حکومت ایران داریم و معتقدیم این حکومتی شرور است که باید سرنگون شود!

"نیوت گینگریچ" رییس جمهوریخواه سابق مجلس نمایندگان آمریکا نیز در سخنان خود در این نشست از لزوم تغییر رژیم در ایران سخن گفت.

وب سایت "عرب نیوز" نیز با انعکاس خبر این نشست اظهارات "ترکی الفیصل" رییس سابق دستگاه اطلاعات عربستان در این نشست را بازتاب داده است.

این مقام سابق سعودی بدون اشاره به جنایات جنگی کشورش علیه مردم بی دفاع یمن، در این نشست خواهان محاکمه مقامات جمهوری اسلامی به خاطر آنچه که " جنایت علیه مردم ایران" شد! او مردم ایران را نخستین قربانیان حکومت جمهوری اسلامی خواند(!)

در این نشست سالانه مریم رجوی سرکرده گروهک مجاهدین خلق نیز در اظهاراتی شکست دادن داعش و بازگرداندن صلح و ثبات به خاورمیانه را بدون تغییر رژیم در ایران نا ممکن خواند (!)

او همچنین با اشاره به بحث های انتخاباتی اخیر در ایران مدعی شد:"کاندیداهای انتخابات اقرار کردند که این یک حکومت 4 درصدی است و 96 درصد مردم از آن بیزارند. سقوط چنین رژیمی در دسترس است!

عکس یادگاری نشست سالانه 2017 منافقین در پاریس


 فرستادگان غیر رسمی ترامپ و عربستان سعودی و اپوزیسیون سوریه مهمان نشست منافقین در فرانسه
جمهوری اسلامی منافقین حکومت گروهک عربستان آمریکا تغییر اطلاعات سعودی مجاهدین سالانه ترامپ دستگاه رهبران اشاره خواند سخنان فرانسه الفیصل نزدیک گینگریچ جولیانی اعضای واشنگتن