برگزیده ها
جزئیات جلسه امروز مسئولان فرودگاه نجف با سازمان هواپیمایی ایران

مازندمجلس: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با مثبت ارزیابی کردن مذاکرات امروز مسئولان فرودگاه نجف با سازمان هواپیمایی ایران و انجمن شرکت‌های هواپیمایی، گفت: جلسه بعدی در نجف برگزار خواهد شد.

مازندمجلس:مقصود اسعدی سامانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات جلسه دوم انجمن شرکت‌های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی ایران با مسئولان فرودگاه نجف درباره پرواز ایرلاین‌‌های ایرانی به نجف، اظهار داشت: ‌جلسه ‌شرکت‌های هواپیمایی ایرانی با هیأت فرودگاه نجف در جوی بسیار دوستانه و مثبت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه که با حضور مدیرعامل فرودگاه نجف و تعدادی از اعضای هیأت مدیره و مدیران فرودگاه مذکور در تهران برگزار شد، موضوعات و مطالبات طرفین مطرح و مقرر شد راهکارها و نقشه راه پیاده‌سازی شود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی بیان کرد: همچنین مقرر شد ‌‌اجرایی کردن تصمیمات متخذه در قالب نشست کارشناسی و تخصصی که در هفته جاری در نجف برگزار می‌شود، تدوین و ارائه شود.

اسعدی سامانی اظهار داشت: با عنایت به تعامل مثبت مدیریت فرودگاه نجف‌، تعلق خاطر زائران ایرانی برای زیارت عتبات عالیات و در راستای ارتقای تعاملات زیارتی و گردشگری فی مابین دو کشور‌، مقرر شد از سرگیری پروازها بعد از جلسه کارگروه کارشناسی طرفین در نجف‌ در دستور کار قرار گیرد‌.

به گزارش فارس، شرکت‌های هواپیمایی ایرانی از روز گذشته به دلیل اعمال تعرفه و نرخ‌‌های غیر متعارف خدمات فرودگاهی در فرودگاه خصوصی نجف، پروازهای خود را به این فرودگاه متوقف کرده‌اند.

فرودگاه هواپیمایی شرکت‌های ایرانی برگزار انجمن گفت‌‌وگو طرفین کارشناسی اظهار تشریح جزئیات اسعدی سامانی مسئولان