برگزیده ها
آزادی موصل گام مهمی در مسیر تثبیت امنیت و آرامش پایدار منطقه است

مازندمجلس: رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی آزادسازی شهر موصل از عناصر تروریست تکفیری را به رئیس مجلس نمایندگان جمهوری عراق تبریک گفت.

مازندمجلس: رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی آزادسازی شهر موصل از عناصر تروریست تکفیری را به رئیس مجلس نمایندگان جمهوری عراق تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام علی لاریجانی به شرح زیر است: 

جناب آقای سلیم الجبوری 

رئیس محترم مجلس نمایندگان جمهوری عراق

السلام علیکم و رحمةالله و برکاته

با کمال خرسندی، مایلم پیروزی بزرگ دولت و ملت عراق در آزادسازی شهر موصل را از عناصر تروریست تکفیری صمیمانه به جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان و دولت و ملت جمهوری عراق تبریک و تهنیت عرض نمایم.

این پیروزی گام مهمی در مسیر تثبیت امنیت و آرامش پایدار منطقه، به ویژه کشور دوست و برادر جمهوری عراق است که در پرتو هدایت مرجعیت دینی، انسجام، هماهنگی و وحدت عراق به دست آمده است.بی‌‌تردید موفقیت آینده دولت و ملت عراق نیز تنها با همدلی و همکاری همه گروه‌های عراق به‌دست خواهد آمد.

جمهوری اسلامی ایران کماکان در کنار دولت و ملت مسلمان و همسایه عراق در مسیر پیشرفت و توسعه و مبارزه با تروریسم ایستاده است. 

از خداوند منان سربلندی و عزت روزافزون دولت و ملت جمهوری عراق و بهروزی و موفقیت جنابعالی را مسئلت دارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی ایران 

جمهوری اسلامی نمایندگان تکفیری تبریک محترم علی لاریجانی موفقیت جنابعالی پیروزی تروریست عناصر امنیت تثبیت پیامی آرامش پایدار آزادسازی شورای منطقه لاریجانی