برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: اگر ما بنگاه دولتی را به قیمت مفت به یک بخش دولتی واگذار کنیم کسی اعتراض نمی کند اما اگر به قمیت واقعی به بخش خصوصی واقعی واگذار کنیم همه اعتراض می‌کنند.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر،علی طیب نیا در بیست و پنجمین نشست شورای گفت و گوی دولت با بخش خصوصی که در محل اتاق بازرگانی ایران در حال برگزاری است، با اشاره به وضعیت نابسامان واگذاری ها گفت: اگر ما یک بنگاه چند هزار میلیاردی را به قیمت مفت به بخش های وابسته به دولت واگذار کنیم هیچکس اعتراض نمی کند اما اگر یک بنگاه کوچک دولتی را به قیمت واقعی به بخش خصوصی واقعی واگذار کنیم خیلی‌ها اعتراض می کنند و بلوا به راه می اندازند.

رئیس شورای گفت و گوی دولت با بخش خصوصی که در جمع نمایندگان اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی اظهار کرد: در اغاز به کار ما وضعیت اقتصاد در شرایط وخیمی قرار داشت. تحریم‌ها کاملا آگاهانه و با مهندسی خاص بر نقاط ضعف ما متمرکز شده بود.

وی در آخرین جلسه دولت با بخش خصوصی در دولت دوازدهم با اشاره به مشکلات بخش خصوصی طی سال های تحریم گفت: در چند سال گذشته بخش خصوصی اعتماد خود را به اقتصاد از دست داده و فعالیت های اقتصادی رو به افول می رفت.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب درخصوص روند واگذاری ها و اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ از ما گله‌مند هستند.

خصوصی اعتراض واقعی اقتصاد واگذار اقتصادی واگذاری بازرگانی اشاره وضعیت شورای بنگاه