برگزیده ها

مازندمجلس: پایگاه خبری دیلی‌میل در گزارشی ضمن اشاره به شدت گرفتن اخبار ضد و نقیض درباره هلاکت «ابوبکر البغدادی» نوت که آخرین بار وی در ویدئویی متعلق به سال 2014 در مسجد نوری موصل دیده شده و بعد از آن هرگز دیده نشده است.

مازندمجلس: دیلی‌میل نوشت: گروه تروریستی داعش اخیرا یکی از اعضای خود که ناخواسته درباره هلاکت ابوبکر البغدادی سخن گفته بود را زنده در آتش سوزانده است.

«ابو قتیبه» روز جمعه بعد از گفتن نام ابوبکر البغدادی شروع به گریه کرده بود که در پی این اقدام از سوی سرکرده‌های داعش دستگیر و زنده سوزانده شد و این در حالی است که پیش از این نیز تروریست‌های داعش در مناطق تحت اشغال خود 50 ضربه شلاق را برای کسانی تعیین کرده‌اند که از مرگ بغدادی سخن بگوید.

این پایگاه خبری در ادامه نوشت: آخرین بار که ابوبکر البغدادی دیده شده ویدئویی متعلق به سال 2014 و زمانی است که بغدادی در مسجد نوری موصل اعلام خلافت خودخوانده کرده و بعد از این ویدئو نیز هیچگاه دیده نشده است.

در ادامه این گزارش آمده است: وزارت دفاع روسیه نیز هفته گذشته اعلام کرد که احتمال مرگ ابوبکر البغدادی به صددرصد رسیده است و همچنین پس از آزاد شدن مسجد النوری موصل به وسیله نیروهای عراقی، اخبار درباره هلاکت سرکرده داعش به شدت زیاد شده است.

دیلی‌میل نوشت: ارتش عراق روزهای آینده پیروری کامل در موصل و آزادسازی کامل این شهر را اعلام خواهد کرد اما عقیده بر این است که ابوبکر البغدادی در بیابان‌های اطراف موصل مخفی شده است.
البغدادی ابوبکر اعلام گزارش بغدادی ادامه هلاکت دیلی‌میل درباره سوزانده