برگزیده ها
مازندمجلس: قریب یک ماه بعد از حمله تروریستی عوامل داعش به مجلس شورای اسلامی امروز نمایندگان اولین گام را برای اجرای طرح امنیتی جدید برای این نهاد برداشتند ولی الله نانواکناری، رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ابلاغ طرح امنیتی مجلس توسط لاریجانی خبر داد و گفت: این طرح بر اساس برنامه ریزی مشخص اجرایی می شود.

به گزارش ایرنا، ولی الله نانواکناری امروز، دوشنبه در توضیح طرح امنیتی مجلس اظهار کرد: بعد از حادثه تلخ تروریستی 17 خرداد در مجلس شورای اسلامی، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بررسی امنیت قوه مقننه را در دستور کار خود قرار داد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: در این راستا جلسات متعددی با مسئولان مربوطه برگزار شد، نقطه نظراتی برای افزایش امنیت مجلس مطرح و نقاط ضعف و قوت مشخص شد.

نانواکناری بیان داشت: بعد از بررسی و جمع بندی نظرات، طرح امنیتی مجلس تهیه و برای رییس قوه مقننه ارسال شد، دکتر لاریجانی بعد از بررسی و تکمیل طرح را برای اجرا ابلاغ کردند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: اقدامات اولیه برای افزایش امنیت مجلس اجرایی شده است و تقریبا همه شاهد تغییرات امنیتی در مجلس بوده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اما طرح امنیتی مجلس محدود به اقدامات اخیر نیست و براساس برنامه ریزی مشخص به نوبت طرح های امنیتی تهیه و اجرایی می شود.
امنیت امنیتی اسلامی شورای بررسی خارجی اقدامات اجرایی سیاست کمیسیون تروریستی نانواکناری مقننه افزایش نماینده امروز ابلاغ لاریجانی برنامه اظهار