برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت: مادر سنگدل در مانه و سلمقان سه فرزندش را به قتل رساند.

مازندمجلس: مادر سنگدل سه فرزندش را کشت/ انتقال متهم به بیمارستانبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان به نقل از پلیس خراسان شمالی،سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: طی تماس مسئول شبکه بهداشت شهر آشخانه مبنی بر اینکه سه کودک ۳ تا ۸ ساله در یکی از روستا‌های توابع شهرستان مانه وسملقان توسط مادرشان به قتل رسیده اند موضوع به صورت ویژه و آنی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: طی بررسی‌های بعمل آمده متهمه به هویت «الف-ف» ۲۹ ساله بنا به اعلام پزشک درمانگاه روستا دارای اختلالات روحی و روانی بوده است که سه فرزند خود به اسامی فرشته ۸ ساله، لطیفه ۶ ساله و محمد طا‌ها ۳ ساله را با استفاده از چاقو و یک عدد روسری به قتل رسانده است.
سردار مظاهری خاطر نشان کرد: متهمه که با همسر خود دارای اختلاف بوده، بعد از ارتکاب به قتل، اقدام به خودکشی می‌کند که با سرعت عمل ماموران از این اقدام وی جلوگیری می‌شود.
فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: متهمه که به دلیل اقدام خود شوکه شده، به بیمارستان انتقال و تحت درمان قرار گرفته و با هماهنگی مقامات قضایی پرونده تشکیل و تحت بررسی است. 
متهمه انتظامی اقدام استان دارای ماموران بیمارستان سردار مظاهری انتقال