برگزیده ها
جزئیات فعالیت‌های هما در سالروز فاجعه پرواز ۶۵۵/ قرائت بیانیه محکومیت آمریکا در محل حادثه‌

مازندمجلس: مدیرکل روابط عمومی هما گفت: پس از جنایت شلیک موشک‌های ناو آمریکایی به هواپیمای مسافری هما در ۱۲ تیر ۶۷ که منجر به شهید شدن همه مسافران و خدمه پروازی آن هواپیما شد، هما هر سال در سالروز وقوع این اتفاق، برنامه‌های خاصی را برای محکوم کردن این جنایت برگزار می‌کند.

مازندمجلس:شاهرخ نوش‌آبادی ، در تشریح اقدامات ایران‌ایر به مناسبت سالروز جنایت حمله ناو آمریکایی‌ به هواپیمای مسافری هما در 12 تیر ماه 1367، اظهار داشت: حدود 29 سال است که هما هر سال مقارن با سالروز این اتفاق، این جنایت را محکوم می‌کند.

وی اظهار داشت: در همان سال‌ها بود که ستاد حفظ آثار دفاع مقدس و استانداری هرمزگان برگزاری مراسم سالروز این اتفاق را بر عهده گرفتند.

نوش‌آبادی گفت: هر سال استانداری هرمزگان تعدادی از خانواده‌های شهدای این واقعه را با کشتی به محل سقوط هواپیما‌ در خلیج‌فارس جایی که برخی قطعات هواپیما و اجساد مسافران یافته شد، منتقل می‌کند و منطقه ،توسط خانواده شهدا گلباران می‌شود. 

مدیرکل روابط عمومی هما اظهار داشت: همه ساله مدیر منطقه‌ای هما و همکاران ایران‌ایر در شعبه بندرعباس به عنوان نماینده هما در این مراسم حضور دارند؛ ضمن آنکه پذیرایی میان‌وعده این مراسم همه ساله توسط کترینگ هما تأمین می‌شود.

نوش‌‌آبادی گفت: اگر در تهران هم مراسمی برگزار شود مدیران هما شرکت می‌کنند‌ ضمن آنکه هر سال در سالروز این اتفاق در داخل شرکت یاد و خاطره شهدای همکار و مسافران را گرامی ‌می‌داریم.

مدیرکل روابط عمومی هما، بیان کرد: همچنین در راستای انتقاد از این عملکرد جنایت‌آمیز کشور آمریکا، ایران‌ایر هر سال در نشریه درون‌سازمانی به این اتفاق اشاره و این حادثه را محکوم می‌کند تا هیچ گاه جنایات کشور آمریکا از یادها نرود.

نوش‌آبادی افزود: همچنین همه ساله در سالروز وقوع این اتفاق، خلبانان ایران‌ایر این موضوع را در پروازها به مسافران اطلاع‌رسانی و جنایت آمریکا را محکوم می‌کند ضمن آنکه هر سال متنی در این باره تهیه می‌کنیم تا مهمانداران آن را در کابین هواپیما برای مسافران قرائت کنند.

وی با تأکید بر اینکه این فعالیت‌ها همه ساله پس از وقوع این اتفاق توسط هما انجام می‌شود،‌ گفت: 3 سال متوالی نیز در سالروز وقوع این اتفاق، هما تعدادی از بازیگران و هنرمندان را از تهران به بندرعباس منتقل کرد و در هتل همای بندرعباس اسکان داد ضمن آنکه گلباران محل وقوع این حادثه توسط هنرمندان انجام شد و بیانیه محکومیت آمریکا در این اتفاق توسط این هنرمندان قرائت شد.

مدیرکل روابط عمومی هما یادآور شد: شرکت هواپیمای جمهوری اسلامی ایران متعلق به نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران است و افتخار خدمت به این کشور و مردم را دارد، همکاران ما با عشق به مردم خدمت می‌کنند و نباید با برخی تیترها و اخبار، آنها را دلسرد کرد.

نوش‌آبادی یادآور شد: توسعه و رشد ایران‌ایر به عنوان ایرلاین ملی یک کشور در واقع توسعه خدمات حمل و نقل هوایی برای کشور است و رشد اقتصادی را به دنبال دارد.

م

اتفاق سالروز ایران‌ایر آمریکا می‌کند مسافران نوش‌آبادی بندرعباس مراسم روابط عمومی مدیرکل محکوم جنایت هنرمندان قرائت اظهار همکاران جمهوری اسلامی یادآور تهران حادثه همچنین توسعه عنوان تعدادی اقتصادی محکومیت بیانیه گفت‌وگو هواپیمای استانداری منتقل هواپیما شهدای هرمزگان گلباران