برگزیده ها
مازندمجلس: ادامه تلاش های امیر کویت برای حل بحران قطر با ۴ کشور عربی، ورود وزیر خارجه بحرین به قاهره و دیدار فرمانده نیروهای سپر جزیره با نظامی ارشد آل خلیفه از مهمترین اخبار این بحران است.
 به گزارش مهر، به نقل از خبرگزاری کویت، خالد الفلیج فرستاده امیر کویت عصر امروز(سه شنبه) این کشور را به مقصد قطر در راستای آخرین تلاشهای امیر کشورش برای حل بحران قطر با کشورهای عربی ترک کرد.

خالد الفلیج که مشاور دفتر امیر کویت است پیام وی را به تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی تحویل خواهد داد.

از سوی دیگر منابع دیپلماتیک کویتی اعلام کردند که محمد عبدالله المبارک وزیر مشاور کویت در امور مربوط به کابینه امروز برای دیدار با عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان به جده برود و پاسخ قطر را در خصوص درخواست ۴ کشور عربی تحویل دهد.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر روز دوشنبه پاسخ کشورش را به لیست درخواستهای این کشورها ارائه داد.

همچنین چند ساعت قبل از پایان مهلت قطر برای پاسخ دادن به این لیست ، خلیفه بن احمد آل خلیفه فرمانده کل نیروهای مسلح بحرین امروز با حسن بن حمره الشهری فرمانده نیروهای سپر جزیره دیدار کرد.

در این دیدارمسئول بحرینی از تلاشهای نیروهای سپر جزیره در راستای تقویت وحدت میان کشورهای شورای همکاری خلیج فارس قدردانی کرد.

در همین راستا خالد بن احمد الخلیفه وزیر خارجه بحرین عصر امروز در سفری دو روزه برای شرکت در نشست چهار جانبه با حضور وزرای خارجه مصر، امارات و عربستان برای بررسی این بحران وارد قاهره شد.
بحران خارجه نیروهای امروز خلیفه فرمانده جزیره بحرین کشورهای دیدار مشاور تحویل عربستان کشورش راستای قاهره الفلیج تلاشهای