برگزیده ها
پرونده شکایت حسین فریدون از یک نماینده به مراجع قضایی ارجاع شد / ابتکار به‌خاطر تعامل با مجلس خواستار تذکر به نماینده شد

مازندمجلس: سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از بررسی شکایت حسین فریدون و معصومه ابتکار در جلسه امروز این هیات خبر داد.

مازندمجلس: سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از بررسی شکایت حسین فریدون و معصومه ابتکار در جلسه امروز این هیات خبر داد.

محمد‌جواد جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، از برگزاری نشست امروز  هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در جلسه امروز پرونده شکایت حسین فریدون برادر رییس‌جمهور و معصومه ابتکار رییس سازمان حافظت محیط زیست از ۲ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت. 

او گفت: شکایت آقای حسین فریدون از یکی از نمایندگان به دلیل مصاحبه‌اش درباره نقش برادر رییس‌جمهور در مسائل اقتصادی و نفوذ در هیات‌رییسه بانک‌ها بود که به این دلیل از این نماینده برای حضور در جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان دعوت کردیم.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس نماینده مورد شکایت در جلسه امروز هیات نظارت حاضر شد و اعضای هیات نظرات او را استماع کرده و درنهایت به این نتیجه رسیدند که این نماینده به مراجع قضایی پاسخگو باشد و پرونده به مراجع ذی‌ربط ارجاع شد.

او همچنین از بررسی پرونده دیگری در جلسه امروز خبر داد و گفت: در این جلسه پرونده شکایت خانم معصومه ابتکار از یکی دیگر از نمایندگان مورد بررسی قرار گرفت که رییس سازمان حفاظت محیط زیست به دلیل تعامل هرچه بیشتر میان مجلس و دولت خواهان پیگیری قضایی این پرونده نبود و تنها خواستار  تذکر دادن به این نماینده شد. 

جمالی در پایان تصریح کرد: بنابر این، نماینده‌ای که از او شکایت شده بود، امروز در هیات نظارت حضور یافت و این پرونده نیز با توضیحاتی که نماینده مورد شکایت به اعضای هیات ارائه کرد، بسته شد.

شکایت نماینده نمایندگان پرونده نظارت امروز بررسی ابتکار فریدون رفتار اسلامی شورای مراجع معصومه ابتکار معصومه قضایی رییس‌جمهور اعضای برادر خواستار ایلنا گفت‌وگو ارجاع تعامل جمالی سخنگوی