برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سرلشکر رحیم صفوی درباره سرنوشت احمد متوسلیان از دیپلمات های ربوده شده ایرانی گفت: بعید می دانم اکنون در قید حیات باشد.

مازندمجلس:سرلشکر یحیی رحیم‌صفوی هنگام ورود به همایش جاوید‌الاثر احمد متوسلیان که عصر امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: با روحیاتی که از او سراغ دارم بعید می‌دانم اکنون در قید حیات باشد.

وی تصریح کرد: حاج احمد توسلیان انسانی بود که دارای یک روحیه شجاعانه و تسلیم ناپذیر بود از این رو بنده بعید می‌دانم که تن به اسارت داده باشد.

پیش از این دستیار ویژه لاریجانی گفته بود: بر اساس مستندات موجود، چهار ديپلمات ربوده‌شده ايراني در تابستان سال ١٣٦١ در زندان رژيم صهيونيستي به سر مي‌برند و هيچ سندي دال بر شهادت آنان وجود ندارد.

حسين اميرعبداللهيان افزود: تلاش‌هاي سازمان ملل و صليب سرخ جهاني براي تعيين سرنوشت آقايان سیدمحسن موسوی، احمد متوسلیان، کاظم اخوان و تقی رستگارمقدم بايد با جديت از سر گرفته شود.

دستيار ويژه رئيس مجلس در امور بين‌الملل اضافه كرد: مجلس شوراي اسلامي به زودي اقدامات جديدي را در راستاي تلاش براي آزادي و تعيين سرنوشت اين ديپلمات‌هاي انقلابي آغاز خواهد كرد.

29216

متوسلیان سرنوشت می‌دانم تعيين