برگزیده ها
سخنگوی وزارت امور خارجه روز قلم تبریک گفت

مازندمجلس: رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امورخارجه روز قلم را به تمامی نویسندگان و اصحاب قلم در رسانه‌های کشور تبریک گفت.

مازندمجلس: رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امورخارجه روز قلم را به تمامی نویسندگان و اصحاب قلم در رسانه‌های کشور تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی ضمن تجلیل از هنر والای صاحبان فکر و اندیشه، نویسندگان و اصحاب رسانه وتلاش ستودنی و بی‌بدیل آن‌ها در تحریر و تقریر ارزش‌های مشترک بشری و انتقال آن اظهار کرد: بی‌شک تأثیر قلم‌، از تأثیر زبان‌ بیشتر و از ظرف زمانه‌ خود فرا‌تر است؛ چرا که تاریخ بشریت گواه آن است که قلم‌ از هر ابزار تعاملی مانا‌تر و جاودانه‌تر است‌.

سخنگوی وزارت خارجه با تاکید بر جایگاه رفیع اهل قلم در نهادینه‌سازی اندیشه‌های سازنده و ترقی‌خواه رشد دانش و عقلانیت بشری، آگاهی‌بخشی و توسعه فرهنگی - تمدنی و ترویج صلح و نوع‌دوستی، رسالت این عرصه را در شرایط آکنده از تنش و چالش‌های پرشمار جهان امروز بسیار مهم و خطیر ارزیابی کرد.

وی افزود: قلم‌ بیانگر تفکر، فرهنگ‌ و هویت‌ ملت‌ها و نقطه اتصال آن به‌ دیگر جوامع و نسل‌های‌ کنونی و آینده‌ است‌. قلم‌ ابزار گفت‌وگو و تعامل‌ فرهنگ‌ها و اندیشه‌های بشری است، پس باید به جد صاحب قلم و رسالت قلم نویسنده را تکریم و پاس داشت.

بهرام قاسمی در پایان ضمن گرامیداشت این روز برای تمامی نویسندگان، ارباب قلم و اصحاب رسانه آرزوی موفقیت‌های بی‌شمار در راستای اعتلای ارزش‌های والای انسانی و تحقق آرمان‌های ملت بزرگ ایران کرد.

نویسندگان وزارت اصحاب ارزش‌های تأثیر ابزار رسالت اندیشه‌های رسانه بهرام تبریک خارجه تمامی سخنگوی قاسمی والای