برگزیده ها
مازندمجلس: معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور با بیان اینکه امیدواریم در دولت بعد وزیر زن داشته باشیم، گفت: تابوی وزیر زن قبلا شکسته شده است و نباید فکر کنیم اتفاق بزرگی می‌افتد اگر وزیر زن داشته باشیم چون قبلا این اتفاق افتاده است.

به گزارش ایلنا، شهیندخت مولاوردی در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در مورد حضور زنان در کابینه دوازدهم عنوان کرد:   باید منتظر بمانیم ببینیم نتیجه چه می‌شود. البته ما با کسانی که تصمیم‌گیر هستند در مورد حضور زنان در کابینه بعدی رایزنی کردیم نظر روحانی هم ان‌شاالله برای حضور زنان در کابینه مثبت است.

او در مورد اینکه چه سهمیه‌ای برای حضور در کابینه در نظر گرفته شده است، گفت: راجع به سقف و کف صحبت نمی‌کنیم. پیشنهادات را دادیم و آن را تکمیل می‌کنیم و هر روز هم به گزینه‌ها و پیشنهادهای جدید می‌رسیم و آن را اعلام می‌کنیم. البته کسی که به عنوان وزیر و عضو کابینه است، باید حداقل شاخصه‌هایی را داشته باشد.

معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور با بیان اینکه امیدواریم در دولت بعد وزیر زن داشته باشیم، گفت: تابوی وزیر زن قبلا شکسته شده است و نباید فکر کنیم اتفاق بزرگی می‌افتد اگر وزیر زن داشته باشیم چون قبلا این اتفاق افتاده است.
کابینه اتفاق باشیم اینکه می‌افتد بزرگی دوازدهم افتاده نباید البته عنوان می‌کنیم شکسته خانواده معاون رییس‌جمهور امیدواریم تابوی مولاوردی رایزنی