برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- سخنگوی جامعه خیرین حامی معلولان کشور از کمک ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین به منظور اتمام ساخت و بازسازی یکی از شیرخوارگاه‌های تهران خبرداد.

مازندمجلس: شیرخوارگاه محمدرضا کارگری در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: جامعه خیرین در ماه مبارک رمضان دو مراسم گلریزان برگزار کرد و طبق سنت هر سال، کمک هایی برای جامعه هدف و هزینه کرد در موارد خاص جمع آوری شد. 
وی افزود: نحوه هزینه کردن کمک‌های جمع آوری شده از سوی خیرین مشخص است و مبالغ جمع آوری شده در کمترین زمان ممکن در اموری که از قبل تعیین شده هزینه خواهند شد. 
سخنگوی جامعه خیرین حامی معلولان کشور با اشاره به کمک‌های ارائه شده به بیماران مبتلا به ام اس تصریح کرد: یکی از مراسم‌های گلریزان برگزار شده مربوط به کمک به بیماران مبتلا به ام اس بود و در این رابطه نیز خیرین ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند. 
کارگری در خصوص جزئیات نحوه هزینه کرد ۵۰۰ میلیون تومان از کمک‌های خیرین برای اتمام شیرخوارگاه شبیر خاطرنشان کرد: کار احداث فضای جدید برای شیرخوارگاه شبیر و بازسازی این شیرخوارگاه در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی شاهد بهره برداری از این مجموعه خواهیم بود. 
وی با بیان اینکه " کمک‌های خیرین در سال جاری در مراسم‌های گلریزان به نسبت سال‌های قبل کاهش یافته است" گفت: متاسفانه شاهد کاهش کمک‌های خیرین در ماه مبارک رمضان امسال به نسبت سال‌های گذشته بودیم و باید با ترغیب خیرین، این روند تغییر یابد. 
خیرین کمک‌های جامعه شیرخوارگاه هزینه میلیون گلریزان مبتلا بیماران سال‌های مراسم‌های تومان مبارک اتمام رمضان برگزار