برگزیده ها

مازندمجلس: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه چرا عده‌ای در کشور تضعیف سپاه ‌را در پیش‌گرفته‌اند، گفت: برخی در کشور از دولت تفنگدار صحبت می‌کنند در صورتی‌ که بدون تفنگ نمی‌توانیم یک هفته هم دوام بیاوریم.

مازندمجلس: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه چرا عده‌ای در کشور تضعیف سپاه ‌را در پیش‌گرفته‌اند، گفت: برخی در کشور از دولت تفنگدار صحبت می‌کنند در صورتی‌ که بدون تفنگ نمی‌توانیم یک هفته هم دوام بیاوریم.
ایت الله عباس کعبی امروز در جمع فرماندهان بسیج و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین که در مجتمع ولایت برگزار شد، با اشاره به اینکه منافقین اگر موفق به براندازی نظام می‌شدند سران فتنه را اعدام می‌کردند، اظهار داشت: دشمنان کشور ایران، به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند و برای رسیدن به این هدف نفوذ در بدنه اجرایی و مجلس شورای اسلامی را در دستور کار قرار دارند.
وی بابیان اینکه برخی افراد ولایت‌فقیه را نمی‌خواهند، افزود: افرادی که به نفع سران فتنه سخن می‌گویند به‌نوعی خواستار ولایت‌فقیه نیستند و نظام را به 38 سال اعدام متهم می‌کنند.
به نوشته تسنیم، عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: همان افرادی که در انتخابات اتحاد سبز، بنفش و پاکی سران فتنه را فریاد می‌زدند اکنون طعمه اهداف شوم آمریکا هستند، بنابراین دشمن هنوز به برخی از افراد درون کشور ایران امیدوار است.
وی با اشاره به اینکه در اوج فتنه 88 دشمنان نزاع چپ و راست را بهانه کردند و با فریب افرادی مانند خاتمی، موسوی و کروبی طرح خود را برای از بین بردن نظام پیاده کردند، خاطرنشان کرد: دشمن افراد ضعیف و ناتوان در برابر رشوه و مسائل جنسی را در تیررس خود قرار داده تا بتواند از این راه ضربه‌های فراوانی را به پیکره نظام وارد کند.
کعبی با بیان اینکه چرا عده‌ای در کشور تضعیف سپاه پاسداران را در پیش‌گرفته‌اند، عنوان کرد: برخی در کشور از دولت تفنگدار صحبت می‌کنند درصورتی‌که بدون تفنگ نمی‌توانیم یک هفته هم دوام بیاوریم.
وی با اشاره به اینکه تضعیف سپاه ضربه زدن به انقلاب است، ادامه داد: سپاه پاسداران باجان و دل از این مرزوبوم نگهداری می‌کند درحالی‌که هیچ موقع از نیش و کنایه‌ها صحبت نمی‌کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه مخاطبان شهر انقلابی میثم مطیعی به‌جای جاروجنجال بی‌جا به دنبال پاسخگویی به مطالب مطرح‌شده در این اشعار باشند، ابراز کرد: افرادی که در راهپیمایی روز قدس به رئیس‌جمهور اهانت کردند بصیرت نداشتند. 
وی بیان کرد: اگر کشور ایران در سوریه و عراق نمی‌جنگید و همچنین فرهنگ شهادت و ایثار را تزریق نمی‌کرد باید هرروز شاهد تشییع صدها پیکر شهید در کشور بودیم.
کعبی تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل با فریب مسلمانان ساده‌لوح وهابی طرح کریدور اردن مدیترانه بود که با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و نیروهای انقلابی این کریدور به حلقه اتصال عراق به سوریه تبدیل شد.
وی با اشاره به اینکه به تأخیر انداختن حج واجب گناه است مگر اینکه آل‌سعود در برابر آن سنگ‌اندازی کنند، عنوان کرد: اینکه ما از مردم بخواهیم به حج نروند کار درستی نیست چرا که دست‌هایی در کار است تا از حضور ایرانیان در حج جلوگیری کند.
اینکه اشاره افرادی سوریه افراد تضعیف خبرگان رهبری انقلاب ولایت‌فقیه کریدور انقلابی آمریکا عنوان بابیان پاسداران برابر تصریح اعدام عده‌ای پیش‌گرفته‌اند نداشتند بصیرت تشییع تفنگدار نمی‌توانیم دنبال دشمنان براندازی بیاوریم اسلامی