برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل، از مصدوم شدن 9 نفر بر اثر برخورد سه دستگاه خودروی پراید و پژو ۴۰۵ در گنج افروز جنب خانه بهداشت بابل خبر داد.

مازندمجلس: مهدی غلامنیا روشن اظهار کرد: طی تماس مردمی با سازمان اورژانس بابل، تصادف سه دستگاه خودرو که شامل دو پراید و یک پژو ۴۰۵ در گنج افروز جنب خانه بهداشت گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه هلیدشت را به محل حادثه اعزام کرد که پس از اطلاع اکیپ اول از تعداد مصدومان، تکنسین‌های پایگاه سیدکلا نیز در صحنه حادثه حاضر شدند.

غلامنیا روشن عنوان کرد: در این حادثه دو زن ۳۰ و ۳۳ ساله دچار آسیب‌دیدگی شکستگی سر و دست و پا و همچنین سه مرد ۳۴، ۵۰ و ۶۵ ساله دچار آسیب‌دیدگی خونریزی و شکستگی شدند و یک مرد ۳۱ ساله دچار شکستگی سر و کتف چپ، یک پسر ۱۲ ساله دچار شکستگی کتف راست، یک پسر بچه چهار ساله دچار شکستگی سر و سمت راست بدن و یک پسر بچه سه ساله نیز آسیب خاصی ندید.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل، یادآور شد: تمامی مصدومان با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند.
شکستگی حادثه گزارش دستگاه مصدومان آسیب‌دیدگی خودرو پایگاه اورژانس تصادف تکنسین‌های غلامنیا