برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - نامه نیوز نوشت: محمدحسن آصفری عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی می گوید تغییرات جمنا راه به جایی نخواهد برد و باعث نمی شود مجموعه نیروهای انقلاب توفیقی به دست آورند.

مازندمجلس:او گفت: امروز اصولگرایی و جریان انقلاب نیاز به یکبازنگری جدی دارد، فقط با سازوکاری به اسم جمنا نمی شود مسائل را حل کرد. انقلاببه دوران بلوغ رسید و در دهه چهارم خود قرار دارد بنابراین نیاز است از همهجریانات حاضر در خط انقلاب و پایبند به ارزش های انقلاب برای خدمت به مردم استفادهشود. نگاه های حزبی و جریانی نمی تواند موفق باشد. اگر جریان رقیب آقای روحانی 29اردیبهشت 16 میلیون در انتخابات ریاست جمهوری آورد به خاطر آن نبود که جمنا توانستمردم را بسیج کند و پای کار بیاورد بلکه آرایی ثابت و پایبند به آرمان ها بودندکه آمدند و آرای خود را به داخل صندوق انداختند بنابراین چه جمنا بود و چه نبوداین اتفاق رخ می داد. جمنا باید حرکتی نو و جدید انجام دهد که آرای خاکستری را بهنیروهای انقلاب جذب کند برای نیل به این مقصود بازنگری جدی در شعارها، برنامه ها وروش هایش براساس اصول لازم است. اگر جمنا فکر کند 16 میلیون رأی را در انتخاباتریاست جمهوری پای صندوق آورد، بداند این تصور اشتباهی است این دسته از آرا چه جمنابود و چه نبود پای صندوق های رأی می آمد. رأی خاکستری اثرگذار است و می تواندسرنوشت جریان انقلاب و اصولگرا را تغییر دهد.

او ادامه داد: من روی فرد خاصی نظر ندارم بلکهمی گویم امروز جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیاز به چهره های جدید و سوخته نشده دررأس مجموعه خود دارد اگر این کار را بتوانیم انجام دهیم مطمئنا موفق خواهیم بودوگرنه اینکه صرفا مهره های قبلی بروند و دوباره افرادی دیگری با کارنامه شناختهشده برای مردم جای شان بیایند مطمئنا جریان جمنا نمی تواند موفق شود. آقای سروریرا توانمندتر می دانم اما آقای محمدی نمی تواند تغییری ایجاد کند. امثال آقاي فدايي براي مردم سوخته‎اند. با رفتنفدایی و آمدن محمدی تغییری اتفاق نمی افتد.

آصفری ادامه داد: مهم آن است که جریانسوم امروز با شعارهای مردم پسند و استفاده از چهره های سوخته نشده تشکیل شود. نهآنکه افرادی بخواهند مدیریت در سایه باشند، یکی از دلایل شکست جمنا این بود کهبرخی می خواستند در سایه باشند و مدیریت در سایه کنند. این نگاه ها را جریانانقلاب خوب درک می کند تا اینها حل نشود مسائل و مشکلات ما برطرف نخواهد شد. حرکتجمنا جدید و ارزشمند است و اگر کسانی برای رسیدن به پست و مقام بخواهند آن را بهنفع خودشان تسخیر کنند، قطعا نیروهای انقلاب اقدام آنها را پس می زنند و نمی پذیرند.

27219

 

انقلاب جریان امروز صندوق تواند باشند افرادی مطمئنا مدیریت محمدی سوخته تغییری بخواهند اتفاق پایبند بنابراین مسائل میلیون جمهوری ادامه خاکستری نیروهای