برگزیده ها
تولید گوشی قدرتمند 1200 دلاری توسط سازنده دوربین‌های حرفه‌ای

مازندمجلس: شرکت RED سازنده دوربین های حرفه ای فیلم برداری که برای تصویربرداری از فیلم های سینمایی همچون محافظان کهکشان و مریخی مورد استفاده قرار گرفته، گوشی هوشمند قدرتمندی هم تولید کرده است.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از بیزینس اینسایدر، این گوشی هوشمند 1200 دلار قیمت دارد و عموم مردم می توانند از اوایل سال 2018 آن را خریداری نمایند.

گوشی یاد شده هیدروژن وان نام گرفته و مجهز به سیستم عامل اندروید خواهد بود. نمایشگر این گوشی 5.7 اینچی بوده و قادر به نمایش محتوا به صورت سه بعدی با استفاده از یک فناوری خاص و بدون نیاز به استفاده از شیشه های ویژه است.

دوربین این گوشی به صورت مستقل طراحی شده و لذا قابل جدا کردن از آن است. این دوربین از توانایی عکاسی و فیلم برداری با کیفیت بسیار بالا برخوردار است و حتی با استفاده از آن می توان ویدئوهای سه بعدی تهیه و ارسال کرد.

این گوشی از فرمت صوتی چندبعدی خاصی هم بهره مند است که در کنار ویدئوهای سه بعدی خدمات لازم را با کیفیت مناسب به علاقمندان ارائه می کند.

اگر چه مدل آلومینیومی این گوشی 1200 دلار قیمت دارد، اما مدل پیشرفته تری از آن که از جنس تیتانیوم است 1600 دلار قیمت گذاری شده است. در مورد امکانات سخت افزاری این گوشی اطلاعات چندانی در دست نیست.

آ

استفاده ویدئوهای کیفیت دوربین فناوری