برگزیده ها
مایکروسافت 3000 کارمند خود را اخراج می‌کند

مازندمجلس: شرکت مایکروسافت تایید کرده که قصد دارد بیش از 3000 کارمند خود را اخراج کند. این افراد که عمدتا در خارج از ایالات متحده مشغول به کار هستند بیشتر در بخش فروش و بازاریابی مشغول به کارند.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از وی تری، این افراد حدود ۱۰ درصد از نیروهای فروش شرکت مایکروسافت را به خود اختصاص می دهند. این شرکت در چند سال اخیر بارها تعدادی از کارکنان خود را به منظور کاهش هزینه ها یا سازماندهی مجدد شرکت اخراج کرده است.

سخنگوی شرکت مایکروسافت با تایید خبر این اخراج ها تاکید کرده که هدف از این اقدامات ارتقای خدمات ارائه شده به مشتریان و شرکای این شرکت است. به گفته وی قرار است افراد اخراجی به تدریج از این موضوع مطلع شوند.

عملیاتی شدن این تصمیم تا قبل از آغاز ماه جولای که مصادف با آغاز سال مالی تازه مایکروسافت است، صورت می گیرد. همچنین گفته می شود ممکن است برخی واحدهای سازمانی مایکروسافت نیز در یکدیگر ادغام شوند.

مایکروسافت تحولات یاد شده را یکی از مهم ترین تغییرات در حوزه فروش و بازاریابی این شرکت توصیف کرده است. مایکروسافت در سال 2016 در مجموع 2850 نفر از کارمندان خود را اخراج کرده بود که 900 نفر از آنها در بخش فروش شاغل بودند.

آ

مایکروسافت اخراج افراد