برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از توقیف محموله گوشی تلفن همراه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط پلیس آگاهی خبر داد.

مازندمجلس:  قاچاقبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ علیرضا مرزبانی اظهار کرد: عوامل پلیس آگاهی استان کرمانشاه با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک باند قاچاق کالا را که در شهرستان‌های مرزی استان کرمانشاه فعال شده بود، شناسایی کنند.
وی افزود: بر اساس تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته مشخص شد اعضای این باند یک محموله تلفن همراه قاچاق را از کشور عراق خریداری و روانه استان کرمانشاه کرده اند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: بر همین اساس یک تیم عملیاتی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مقام قضائی به محور تردد قاچاقچیان در جاده سراب به کرمانشاه اعزام شدند و پس از چندین ساعت تحت کنترل قرار دادن محور، نهایتا خودروی مورد نظر را مشاهده و در عملیاتی ضربتی متوقف کردند.
سرهنگ مرزبانی گفت: در بازرسی دقیق از خودرو ۹۸ دستگاه گوشی تلفن همراه فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی و مجوز قانونی کشف شد که طبق اظهارات متهم، محموله از مرزهای غربی به مقصد استان‌های مرکزی کشور بارگیری شده بود.
وی با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق مکشوفه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 
قاچاق کرمانشاه محموله استان قضائی قانونی عملیاتی همراه سرهنگ مرزبانی