برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - محسن رهامی گفت: آنقدر که اصلاح‌طلبان برای رفع ممنوع التصویری آقای خاتمی طرح بحث می‌کنند یک صدم آن درباره رفع حصر کاری انجام نمی‌دهند.

مازندمجلس:محسنرهامی در بخشی از گفتگو با خبرآنلاین گفت: در حصر بودن آقای موسوی و آقای کروبی به نفعبرخی افراد است چون نان حصر را می خورند بنابراین نمی خواهند رفع حصر را پیگیریکنند. از این جهت می گویند کار ما برای دیدار با رهبری شخصی بوده و هیچ ارتباطی بااصلاحات ندارد.

ویافزود: در فضای بسته بعد از 88 و 89 کسی که توانست در انتخابات شوراهای چهارم برایاصلاح طلبان لیست ببندد و دوباره اصلاح طلبان را دعوت کند من بودم. لیست شورای شهرچهارم را من بستم.

اینفعال اصلاح طلب یادآور شد: رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و رئیسکمیته رایزنی و تعامل و ائتلاف شورای عالی سیاستگذاری بودم و ده ها مسافرت بهاستان های مختلف کردم بنابراین در محوریت و مرکزیت جریان بودم اما دوستان کم کاریها و کوتاهی هایی که درباره آقای کروبی و موسوی انجام دادند این طور توجیه می کنند.

وی افزود: آنقدر که اصلاح طلبان برای رفع ممنوع التصویری آقایخاتمی طرح بحث می کنند یک صدم درباره رفع حصر اقدامی انجام نمی دهند بنابراین می خواهندهر کاری که غیر از خودشان انجام می شود کوچک جلوه دهند و بگویند کاری انجام نشدهاست.

رهامیگفت: اصلاحات به یک یا دو نفر منحصر نمی شود، اصلاحات یک جریان وسیع است و نظام راهم به رسمیت می شناسد. من و آقایان هادی خامنه ای و منتجب نیا و تعداد زیادی ازدوستان دیگر بخشی از جریان اصلاحات را رهبری و هدایت می کنیم بنابراین امروز بایدچندصدایی را در مجموعه اصلاح طلبان بپذیریم. این مجموعه بیشتر معتقد به اعتدال ومیانه روی است، با تندروی هایی همچون اتفاقات مجلس ششم مخالفت دارد.

مشروحاین مصاحبه را در اینجابخوانید.

29214

اصلاحات بنابراین طلبان اصلاح جریان شورای درباره مجموعه رهبری منحصر موسوی کروبی انتخابات