برگزیده ها
واعظی: سیاست قطعی دولت، ارتباط نزدیک با سپاه است

مازندمجلس: سیاست > دولت - عضو دولت تدبیر و امید گفت: سیاست قطعی دولت این است که با سپاه به عنوان نهاد انقلابی ارتباط نزدیک داشته باشد.

مازندمجلس:محمود واعظی وزير ارتباطات در گفت​​ و گو با خبرآنلاین در واکنش به تلاشتخریب کنندگان برای مقابل هم قرار دادن دولت و سپاه، گفت: هرکسی می خواهد تقابل بیندولت و سپاه به وجود بیاورد، باعث تضعیف کشور، آرمان های انقلاب و منویات ورهنمودهای رهبر معظم انقلاب می شود.

وی با بیان اینکه سیاست قطعی دولت این است که باسپاه به عنوان نهاد انقلابی ارتباط نزدیکي داشته باشد، افزود: دوره رقابت انتخاباتیبه پایان رسیده است. ما خشنود نیستیم که در آن دوره این‌قدر موضوعات پیچیده و حساس شد،انشاءالله در دوره آینده چارچوب‎ها بیشتر رعایت شود.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه اظهار کرد:الان وقت رفاقت، همکاری و تفاهم است. از همه جریانات سیاسی و رسانه ها خواهش میکنم که زیر این آتش باد نزنند. انتخابات تمام شد و اکنون دوران الفت سیاسی است.

وی ادامه داد: دولت رویکرد الفت، نزدیکی، همکاریو تعامل را دنبال می کند و سیاستش این نیست که فقط با جریانات همسو تعامل کند.آقای رئیس جمهور بارها و بارها اعلام کرد «من رئیس جمهور همه ملت ایران هستم و آماده‌امبا همه احزاب و گروه ها و جریان ها کار کنم.»

عضو دولت تدبیر و امید درباره ضرورت راه اندازی شبکهاینترنتی-اختصاصی تلویزیونی برای طرح برنامه ها و دفاع از عملکردهای دولت گفت: کارکنانصدا و سیما بسیار شریف و خدوم هستند و رابطه خیلی خوبی با دولت دارند اما در دنیایامروز نمی توان انحصار را تحمل کرد.

وی با بیان اینکه دولت با بخش های غیرسیاسی صداوسیما خیلی مشکل ندارد، بیان کرد: از گذشته یک تفکر سیاسی در صداوسیما وجود داردکه نوعي دیگر فکر می کند. این سلیقه های سیاسی وقتی اعمال می شود، مقداری انحصاربوجود می آید و شرایط عوض می شود.

واعظی اظهار کرد: تلاش ما این است که صدا و سیمارسانه ملی بشود، همانی که بارها و بارها مقام معظم رهبری بر آن تأکید داشتند، لذا میخواهیم رسانه ملی را جریانی و سیاسی و جناحی نکنند.

وزیر ارتباطات ادامه داد: احتیاجی نیست که دولتحرفش را از طریق دیگری بگوید. در واقع دولت از خدا می خواهد که حرفش را از رسانهملی بگوید اما وقتی که در بخش سیاسی صداوسیما جریانی وجود دارد که خودش یکطرفهمسائل را قضاوت می کند و عملا خیلی به رویکرد و سیاست دولت کاری ندارد؛ مناسب استمردم از روش های دیگری آگاه شوند.

27214

سیاسی بارها واعظی صداوسیما سیاست تعامل بگوید جمهور رویکرد دیگری جریانی رسانه ارتباطات ارتباط انقلاب اینکه جریانات اظهار ادامه