برگزیده ها
لایحه موافقتنامه پاریس برای بررسی بیشتر به کمیسیون کشاورزی ارجاع شد

مازندمجلس: لایحه موافقتنامه پاریس با پیشنهاد رییس مجلس شورای اسلامی و به‌منظور بررسی بیشتر ایرادهای شورای نگهبان، به کمیسیون کشاورزی ارجاع شد.

مازندمجلس: لایحه موافقتنامه پاریس با پیشنهاد رییس مجلس شورای اسلامی و به‌منظور بررسی بیشتر ایرادهای شورای نگهبان، به کمیسیون کشاورزی ارجاع شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه موافقتنامه پاریس اختصاص داشت، این لایحه را برای بررسی‌های بیشتر به کمیسیون کشاورزی ارجاع کردند.

علی لاریجانی پیش از ورود به این موضوع بررسی این لایحه در پیشنهادی اعلام کرد: کلیات لایحه موافقتنامه پاریس مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته است که این ایرادات در دو بخش است. 

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان این ایراد را مطرح کرده که باید پیوست‌ها مورد بررسی قرار گیرد که کمیسیون کشاورزی در پاسخ گفته که پیوستی وجود ندارد. به نظر بنده با توجه به وجود پیوست‌ها در زمینه قانونی و برای دقت‌نظر بیشتر، بهتر است این لایحه مجدداً در کمیسیون مورد رسیدگی قرار گیرد. 

لاریجانی در پایان گفت: در صورت موافقت نمایندگان، کمیسیون کشاورزی مجدداً پیوست‌ها را بررسی کند که احیاناً مناقشه‌ای پیش نیاید. 

در نهایت با نظر موافق نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ایرادات شورای نگهبان در موافقتنامه پاریس برای بررسی‌های بیشتر به کمیسیون کشاورزی ارجاع شد.

شورای لایحه کمیسیون بررسی کشاورزی پاریس نگهبان بیشتر موافقتنامه نمایندگان اسلامی ارجاع ایرادات پیوست‌ها مجدداً ایراد بررسی‌های موافقت پیشنهاد لاریجانی