برگزیده ها
مازندمجلس: بهروز نعمتی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در مورد احتمال برخی تغییرات در کابینه دوازدهم گفت: دولت خانه تکانی جدی خواهد داشت و با توجه به بحث‌های که انجام شده است امیدواریم یک دولت کارآمد و چابک را داشته باشیم که بتواند مشکلات موجود را حل کند.

نماینده مردم تهران در خانه ملت در گفت‌‍وگو با عصر ایران ادامه داد: وزارتخانه‌های اقتصادی گلوگاه کار هستند. وزارتخانه‌های اقتصادی با یکدیگر همدلی و همکاری مناسب نداشتند و همین امر زمینه بوجود آمدن برخی از مشکلات در کشور شد.

عضو کمیسیون انرژی خاطر نشان کرد: هر کدام از متولیان اقتصادی ما کار خودشان را انجام می‌دهند و پیشنهاد ما به رییس جمهور این است که مجموعه اقتصادی کشور یک متولی داشته باشد برفرض مثال اگر قرار است حکمران اقتصادی وزارت اقتصاد باشد سایر وزارتخانه‌ها باید با وزارت اقتصاد هماهنگ باشند.

وی با بیان اینکه این خانه تکانی شامل وزارت اقتصاد و صنعت و معدن است گفت: احتمال تغییر در وزارت خانه‌های نفت و خارجه وجود ندارد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس در مورد احتمال استفاده از نمایندگان مجلس در کابینه گفت: این موضوع بستگی به شخص رئیس جمهور دارد و باید وی تصمیم بگیرد و وی در حال لیست گرفتن از گروههای مختلف دراین زمینه است.
وی در مورد احتمال حضور خود در کابینه نیز گفت: تا کنون کسی با من در این زمینه صحبتی نکرده است.
اقتصادی احتمال وزارت اقتصاد زمینه کابینه جمهور وزارتخانه‌های تکانی تغییر نعمتی سخنگوی رئیسه بهروز مشکلات