برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > نظامی - مهر نوشت: جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ساخت و تولید تجهیزات بومی در یگان ویژه مثال زدنی است، گفت: یگان ویژه ؛ یگان راهبردی با تحرک بالا برای امنیت نظام در شرایط خاص است.

مازندمجلس:سردار حسین سلامی در حاشیه بازدید از یگان ویژه ناجا اظهار کرد :بحمداله امروز شاهد یک پیشرفت و توسعه چشمگیر و جهش دار همراه با آمادگی رزمی مطلوب در مجموعه یگان‌های ویژه ناجا هستیم.

وی افزود: آنچه که امروز در بازدید از این یگان و اجرای مانورها و رزمایش‌ها مشاهده کردم ترکیبی از نشاط معنوی، انگیزه اعتقادی، آمادگی جسمانی و مهارت در به کارگیری تجهیزات مدرن بود.

شاهد مدیریت مطلوب در یگان ویژه هستیم

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مدیریت مطلوب در یگان ویژه بیان کرد: یگان ویژه با سازماندهی مثال‌زدنی، ظرفیت و استعداد بسیار ارزشمندی است که همواره در مواقع حساس و ضروری به خوبی ظاهر شده است.

وی با اشاره به تجهیزات نوین و بومی در یگان ویژه مطرح کرد: پیشرفت این یگان در ساخت و تولید تجهیزات بومی بسیار چشمگیر است، اصولاً در مواقع حساس چون نا آرامی و اغتشاشات؛ اساس بر این است که آسیب جدی نه به جمعیت و نه به کارکنان وارد شود بلکه جهت گیری اصلی «پراکنده‌سازی اغتشاش بدون یک عارضه انسانی یا تلفات» است که این راهبرد در یگان ویژه ناجا وجود دارد.

سردار سلامی عنوان کرد: یگان ویژه؛ یگان راهبردی با تحرک بالا (تحرک انسانی و تجهیزاتی) در تأمین امنیت است و من از سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه به پاس این ظرفیت مثال زدنی و توانمندی‌های رزمی قدردانی می‌کنم.

27212

سردار تجهیزات مطلوب پیشرفت انسانی فرمانده سلامی هستیم یگان‌های مدیریت ظرفیت مواقع بسیار اشاره امروز اغتشاش پراکنده‌سازی تولید عارضه تلفات چشمگیر بازدید آمادگی