برگزیده ها
بُعدهای مختلف نقش اکرم در شهرزاد مرا به خودش جذب کرد /  مردم از اکرم در سریال شهرزاد گله می‌کنند

مازندمجلس: گلاره عباسی معتقد است نقش «اکرم» در سریال «شهرزاد» بُعدهاي مختلفی دارد که باعث می‌شود مردم با آن ارتباط برقرار کنند.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی سریال «شهرزاد»، گلاره عباسی، بازیگر نقش اکرم در مجموعه «شهرزاد» درباره مسیری که در بازیگری طی کرده است، اظهار کرد: بيشتر هدفم بين كارهايي كه پيشنهاد می‌شود، انتخاب كار خوب و كاري است كه بهتر و پربارتر به نظر می‌رسد. مديومی که در آن حضور پیدا می‌کنم، خيلي فرق ندارد. سريال مخاطب زیادی دارد و اين مخاطب ميليوني و گسترده، بسیار ارزشمند است. البته در سينما هم تجربيات خيلي خوب و جذابی داشتم و اميدوارم اين روند كاري، در سينما هم بيشتر شود.

این بازیگر درباره تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی توضیح داد: خوشبختانه كار در شبكه نمایش خانگي را با سريال «شهرزاد» كه بسيار پرمخاطب بود، شروع كردم. به همین دلیل «شهرزاد» براي من لذت‌بخش و پرخاطره بود و خيلي از كار كردن در اين رسانه لذت بردم.

عباسی کار با حسن فتحی را تجربه‌ای جذاب و لذت‌بخش توصیف کرد و در ادامه، درباره دیالوگ‌نویسی این کارگردان و نویسندگان سریال گفت: به نظرم تسلط ايشان به بازي گرفتن و همراه كردن بازيگر و يك دستي در اجراها، واقعا از نقاط برجسته براي بازيگر است. براي من هدايت ايشان به عنوان كارگردان هميشه خوب بوده است. تا حدی اين شيوه ديالوگ‌ها، چيدمان صحنه و قصه با هم همراه است كه نمی‌توان مجزا و جداگانه درباره آن صحبت کرد. خوشبختانه مخاطب هم خيلي با كارهاي آقای فتحی همراه مي‌شود، كاراكترها را باور مي‌كند و هميشه كارها و سريال‌هاي بسيار موفقي داشتند كه در جان و دل مخاطب اثر كرده است.

مردم از اکرمِ سریال شهرزاد گله می‌کنند!

این بازیگر که در فضای مجازی هم فعال است، درباره بازخوردهایی که از ایفای نقش اکرم در فضای مجازی گرفته است، بیان کرد: از آن‌جایی که با دنياي مجازي در ارتباط هستم، هميشه تا جايي كه فرصت باشد، كامنت‌ها را مي‌خوانم. مردم خيلي با کاراکتر «اکرم» ارتباط برقرار كرده‌اند. این نقش به نوعي نقش منفي يا خاكستري است و مردم تا حدی با قصه و كار ارتباط برقرار كرده بودند كه از من گله مي‌كردند! آن‌ها واقعا با قصه همراه و نگران كاراكترهاي داستان بودند.

عباسی در ادامه با اشاره به علاقه مردم به قصه‌هاي عاشقانه و تاريخي اظهار کرد: در «شهرزاد» به شعور مخاطب احترام گذاشته شده است. براي این كار زحمت كشيدند و نخواستند فقط كاري ساخته باشند. خواستند مجموعه‌ای در شأن مردم بسازند و مردم به خوبي اين اهمیت را متوجه می‌شوند. براي همين هم از سریال حمايت مي‌كنند.

خوشحالم که فقط نقش مثبت بازی نکرده‌ام

این بازیگر که در کارنامه کاری‌اش هم نقش‌های مثبت و هم منفی دارد، درباره ایفای نقش‌های متفاوت تاکید کرد: خيلي خوشحالم كه فقط در نقش مثبت بازی نکرده‌ام و توانستم اين تفاوت‌ها را تجربه كنم. نقش منفي و خاكستري خيلي جذاب است و وقتي با آن همراه مي‌شوید، جاي بازي زیادی دارد. درباره اکرم در «شهرزاد» هم باید بگویم که من این نقش را خيلي دوست دارم، چون بُعدهاي مختلف و پايين و بالاي زيادی دارد. به نظرم برای یک بازیگر، تفاوت و جذاب بودن نقش بسیار مهم است.

بازیگر نقش «اکرم» که در هر دو فصل سریال شهرزاد حضور داشته است، در پایان گفت: از همراهي در اين پروژه خیلی خوشحالم و از ساخت فصل دوم آن خوشنود و راضي هستم. نقشم را خيلي دوست دارم و از همكاري با بازيگران تواناي سریال مانند شهاب حسينيِ نازنين كه بسيار همراه است، استاد نصيريان، ترانه عزيز، پريناز عزيزم، خانم رويا نونهالي و همه دوستان خوشحالم. ما لحظات خیلی خوبي داشتم.
شهرزاد سریال درباره همراه بازیگر مخاطب خوشحالم عباسی ارتباط بسيار هميشه واقعا بازيگر ايشان برقرار نقش‌های خاكستري ادامه ایفای مجازی نمایش سريال زیادی بيشتر اظهار مختلف بسیار سينما خوشبختانه گلاره تجربه داشتم لذت‌بخش