برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > نظامی - ایسنا نوشت: فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران به تهیه پنج جلد کتاب از خاطرات شهدای اطلاعات لشکر ثارالله و رونمایی از آنها در کنگره شهدا اشاره کرد و یادآورشد: کتاب "نقش اطلاعات در دوران دفاع مقدس" ، آلبوم عکس شهدای اطلاعات و همچنین تمبر یادبود این کنگره در حال طراحی و چاپ است که رونمایی خواهد شد.

مازندمجلس:سردار مارانی در جلسه هماهنگی بزرگداشت شهدای اطلاعات لشکر ثارالله به کارنامه درخشان علیرضا رزم حسینی استاندارکرمان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رزم حسینی هم اکنون در منصب استانداری کرمان نیز کارنامه درخشانی را از خود به جای گذارده است.

وی با اشاره به پیگیری کنگره شهدای اطلاعات طی دو سال گذشته طی درخواست سرلشکر باقری، افزود: در این راستا چندین جلسه در استان های سیستان و بلوچستان و کرمان با حضور پیشکسوتان برگزار و مقدمات اولیه فراهم آمده است.

وی از شناسایی 138 شهید اطلاعات لشکر ثارالله (98 شهید از استان کرمان و 38 شهید از استان سیستان و بلوچستان) خبر داد و تصریح کرد: پس از شناسای شهدا، تاکنون 200 مصاحبه از خاطرات شهدا صورت گرفته که توسط تیم ش نفره این مصاحبه ها پیاده سازی شده است.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران به تهیه پنج جلد کتاب از خاطرات شهدای اطلاعات لشکر ثارالله و رونمایی از آنها در کنگره شهدا اشاره کرد و یادآورشد: کتاب "نقش اطلاعات در دوران دفاع مقدس" ، آلبوم عکس شهدای اطلاعات و همچنین تمبر یادبود این کنگره در حال طراحی و چاپ است که در این مراسم از آنها رونمایی خواهد شد.

مارانی از راه اندازی کانال تلگرامی «حماسه 41» جهت انتشار روزانه اطلاعات شهدا خبر داد و تصریح کرد: برای این کنگره 4 قطعه نمایشی،روایتگری، برپایی نمایشگاه جهت تبیین نقش اطلاعات در امنیت و همچنین پخش زنده این مراسم از سه شبکه استانی (کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان) هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

در این جلسه مقرر گردید یادمان شهدای اطلاعات لشکر ثارالله در منطقه عملیاتی جنوب (اروندکنار) با حمایت های استانداری کرمان احداث شود.

27212

اطلاعات شهدای کرمان ثارالله کنگره خاطرات سیستان اشاره بلوچستان استان مراسم مصاحبه رونمایی همچنین گرفته تصریح دوران زمینی نیروی قرارگاه مارانی هماهنگی فرمانده حسینی کارنامه استانداری