برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- آتش سوزی یک دستگاه خودرو سواری در شهرک ولیعصر (عج)، نیرو‌های آتش نشانی را به محل حادثه کشاند.

مازندمجلس:

آتش پژو را خاکستر کردبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، طی تماس رانندگان خودرو‌های عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر بروز آتش سوزی در یک دستگاه خودرو سواری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۱۲۵ را ساعت ۱۷:۴۸ روز گذشته به شهرک ولیعصر (عج)، خیابان نامدار، تقاطع خیابان شهید طالقانی روانه کرد.


مجید غلامی فرمانده نیرو‌های آتش نشانی اعزام شده به محل حادثه در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری روآ در حال حرکت بود که ناگهان دچار آتش سوزی شد و راننده میانسال به ناچار خودرو را متوقف کرد.


وی با اعلام اینکه شعله‌های آتش در حال سرایت به خودرو‌های پارک شده در کنار خیابان بود، ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه پس از قطع جریان برق خودرو سواری، با استفاده از تجهیزات فردی و لوله‌های آبرسانی عملیات مهار شعله‌های آتش در کابین این وسیله نقلیه را آغاز کردند.


این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: نیرو‌های آتش نشانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند و از سرایت شعله‌های آتش به خودرو‌های پارک شده در کنار خیابان جلوگیری به عمل آوردند.


گفتنی است؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید.

نشانی خیابان خودرو شعله‌های خودرو‌های سواری حادثه سرایت نشانان دستگاه فرمانده نیرو‌های