برگزیده ها

مازندمجلس: یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: در دولت دوازدهم باید بهای لازم به بانوان داده شود که نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند و لازم است که در تعیین سرنوشت خودشان تأثیرگذار باشند.

مازندمجلس: حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی، درباره ویژگی‌های کابینه دوازدهم اظهار کرد: کابینه آینده باید چند ویژگی داشته باشد، اول اینکه از نسل جوان استفاده کند، دوم اینکه کابینه‌ای انقلابی باشد و تحرک لازم را داشته باشد و سوم اینکه واقعاً در برابر دشمنان اسلام و مستکبرین مقاوم و شجاع باشد و توانایی مقابله با آنان را داشته باشد.
 
وی با اشاره به ضرورت توجه به مساله اقتصاد مقاومتی در دولت دوازدهم، گفت: کابینه دوازدهم باید مساله اقتصاد مقاومتی را جزو آرمان‌های خود بداند و آن را محور کار خود قرار دهد و واقعاً از دل و جان نسبت به مقام ولایت معتقد باشد.
 
این عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: دولت دوازدهم باید رهنمودهای رهبری و وصایای امام راحل را مورد توجه قرار دهد و ارزش‌های اسلامی را در نظر گیرد؛ چرا که انقلاب ما انقلاب اسلامی است و ما انقلاب کردیم که اسلام را در کشور حاکم کنیم، بنابراین چنانچه اسلام مورد توجه مسئولان دولتی نباشد نمی‌توان آن دولت را دولتی اسلامی دانست.
 
ابراهیمی در پایان تصریح کرد: در دولت دوازدهم باید بهای لازم به بانوان داده شود که نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند و لازم است که در تعیین سرنوشت خودشان تأثیرگذار باشند.
دوازدهم اسلامی انقلاب اینکه اسلام کابینه مبارز دولتی جامعه مقاومتی روحانیت مساله اقتصاد واقعاً