برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری سارقان یک فروشگاه کت و شلوار خبر داد که ارزش اموال سرقتی کشف شده از مخفیگاه آنان بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار منوچهر امان اللهی اظهار کرد: عوامل پلیس آگاهی استان به دنبال دریافت یک فقره پرونده سرقت از یک فروشگاه معروف کت و شلوار در کرمانشاه و ارزش بالای اموال مسروقه، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارآگاهان شعبه اول اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار دادند.


وی تصریح کرد: تحقیقات اولیه نشان داد که دو مرد جوان با یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ با پلاک پنهان شده، در انجام این سرقت بزرگ نقش داشته اند، لذا با گسترش دامنه اطلاعات و نیز بررسی شیوه و شگرد سرقت، در نهایت یکی از سارقان سابقه دار شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات منسجم به همراه یک دستگاه خودرو که در انجام سرقت از آن استفاده شده بود، دستگیر شد.


این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم دستگیر شده، بیش از ۴۵۰ میلیون ریال ارز، ۹ میلیارد ریال چک در وجه حامل، سه فقره سند، دو فقره دسته چک، بیش از ۱۸ میلیارد ریال چک و سفته‌های متعلق به مشتریان و تعداد یک هزار و ۶۰۰ ثوب کت و شلوار کشف شد.


سردار امان اللهی افزود: متهم در بازجویی‌های پلیس به ارتکاب سرقت با همدستی یکی دیگر از سارقان حرفه‌ای اعتراف کرد، لذا متهم متواری با اقدامات اطلاعاتی در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود معترف شد، همچنین جهت مشخص شدن دیگر زوایای این سرقت میلیاردی، پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.

 

دستگیر شلوار دستگاه سارقان میلیارد پرونده اللهی فروشگاه کرمانشاه سردار میلیاردی آگاهی