برگزیده ها
وضعیت مجمع تشخیص مصلحت نظام در آینده‌ای نه چندان دور روشن خواهد شد

مازندمجلس: رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد که وضعیت مجمع در آینده‌ای نه چندان دور روشن خواهد شد.

مازندمجلس: رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد که وضعیت مجمع در آینده‌ای نه چندان دور روشن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی اکبرولایتی مشاور مقام معظم رهبری و رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص تکلیف ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران گفت: اطلاعی ندارم ولی بدون تردید در آینده‌ای نه چندان دور ان شاء‌الله وضعیت مجمع روشن خواهد شد.

او با بیان اینکه ما منتظر هستیم تا ببینیم تصمیم نظام در این مورد چیست، اظهار داشت: بی‌تردید، مجمع یک جایگاه بسیار مهمی در نظام دارد و جایی است که برای مشورت مقام معظم رهبری بر اساس اصل ۱۱۰ قانون اساسی تشکیل شده است.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک افزود: ان شاء الله در آینده شاهد این خواهیم بود که مجمع تشخیص مصلحت نظام با قوت و قدرت کار خودش را ادامه دهد.

ولایتی درباره قرارداد ایران و توتال هم تصریح کرد: هر قراردادی اساس‌اش باید قانونی و در چارچوب روابط میان کشور‌ها و موسسات قانونی دیگر باشد، باید روند قانونی خود را طی کند و به تصویب مجلس برسد.

او با تاکید بر ضرورت شفاف بودن قرارداد‌ها خاطرنشان کرد: امیدواریم مجلس با دقت به این مساله رسیدگی کند و آنچه خیر و صلاح باشد، اتفاق بیفتد.

ادامه دارد

تشخیص مصلحت تحقیقات استراتژیک قانونی چندان آینده‌ای وضعیت خبرنگاران ادامه رهبری ولایتی