برگزیده ها
مطرح کنندگان«آتش‌بس»روی حرفشان باقی نماندند/ تخریب شخصیت‌های کشور، شرعا و قانونا حرام است

مازندمجلس: یک عضو حزب مستقل ایران گفت: آن‌هایی که آتش‌بس سیاسی را مطرح می‌کنند وقتی دیدند که نزد مردم جایگاهی ندارند، آتش بس را مطرح کردند که بر روی آن هم استوار نبودند.

مازندمجلس: یک عضو حزب مستقل ایران گفت: آن‌هایی که آتش‌بس سیاسی را مطرح می‌کنند وقتی دیدند که نزد مردم جایگاهی ندارند، آتش بس را مطرح کردند که بر روی آن هم استوار نبودند.

حجت‌الاسلام محمد اشرفی اصفهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره برخی از تندوری‌ها نسبت به رییس‌جمهور گفت: روحانی برای این‌که بار دوم ریاست قوه مجریه را در دست بگیرد در این بار ۲۴ میلیون رای آورد که رکود محسوب می‌شود فراموش نکنیم که او رییس‌جمهور کل ایران است.

عضو حزب مستقل ایران با اشاره به اینکه دولت دوازدهم هنوز آغار به کار نکرده اما هجمه‌ها علیه آن زیاد است، عنوان کرد: خوشایند نیست هنگامی که رییس‌جهمور اسلامی ایران کار خودش را آغاز نکرده است این‌گونه مورد تخریب قرار بگیرد، این رفتار‌ها برازنده کل نظام نیست.

او تاکید کرد: در حال حاضر همه باید بیش از هر چیز به دنبال اتحاد، وحدت و یکدلی در جامعه باشند و کسانی که رییس‌جمهور را تخریب می‌کنند از هر نظر محکوم هستند. شأن نظام جمهوری اسلامی ایران نیست که نه تنها با رییس‌جمهورش بلکه با دیگر شخصیت‌هایش این‌گونه رفتار شود این کار‌ها شرعا و قانونا حرام است.

اشرفی اصفهانی درباره مطرح کردن آتش‌بس سیاسی از سوی عده‌ای و بازپس‌گیری آن در زمان امضای قرارداد با شرکت توتال عنوان کرد: آن‌هایی که این مساله را مطرح می‌کنند خودشان عامل اصلی اتفاقاتی هستند که به وقوع پیوسته است و وقتی دیدند که نزد مردم جایگاهی ندارند  برای احیای این جایگاه آتش‌بس را مطرح کردند که بر روی آن هم استوار نبودند.

آتش‌بس اشرفی تخریب سیاسی اصفهانی رییس‌جمهور بگیرد اسلامی این‌گونه درباره عنوان نکرده دیدند قانونا ایلنا مستقل آن‌هایی استوار جایگاهی نبودند