برگزیده ها

مازندمجلس: 38 ژنرال بازنشسته آمریکایی پس از گذشت دو سال از توافق هسته ای ایران با گروه 1+5 حمایت خود را از این توافق اعلام کردند و عنوان داشتند که ایران و دیگر قدرت های جهانی و امنیت ملی امریکا از این توافق بهره مند هستند.

مازندمجلس: ژنرال های بازنشسته ارتش آمریکا روز چهارشنبه در نامه ای سرگشاده خطاب به دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا حمایت خود را از این توافق که اکنون دو سال از آن تاریخ می گذرد ، اعلام کردند.

در نامه آمده است که این توافق بین المللی به خوبی توانست راه ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای را بگیرد و به شدت توانست امنیت آمریکا و متحدانش را افزایش دهد.

در این نامه ، ژنرال های بازنشسته آمریکایی عنوان داشتند که تحت این توافق، ایران دوسوم از سانتریفیوژهای خود را از رده خارج کرده و تقریبا 98 درصد از اورانیوم ذخیره شده و هسته اصلی آب سنگین خود را از بین برد.

در این نامه همچنین ژنرال های امریکایی از دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درخواست کردند که راه های دیپلماتیکی با ایران برقرار کند تا از انجام و ادامه این توافق اطمینان حاصل کند و بحران های امنیت ملی که امکان رخ دادنشان وجود دارد را حل کند.

ارسال این نامه از طرف این ژنرال های بازنشسته درحالی صورت می گیرد که دونالد ترامپ و دیگر جمهوری خواهان در ماه های اخیر از توافق برجام انتقاد کرده اند و ترامپ در اظهارنظری آن را یکی از بدترین توافق های کل تاریخ دانسته است.
توافق ترامپ ژنرال آمریکا بازنشسته دونالد جمهوری امنیت توانست تاریخ آمریکایی برجام