برگزیده ها
برجام بعد از ۲ سال همچنان یک توافق بد برای واشنگتن است

مازندمجلس: نماینده عضو کمیته نیروهای مسلح کنگره در بیانیه‌ای به مناسبت دومین سالگرد برجام این توافق را همچنان یک توافق بد برای آمریکا خواند.

مازندمجلس: نماینده عضو کمیته نیروهای مسلح کنگره در بیانیه‌ای به مناسبت دومین سالگرد برجام این توافق را همچنان یک توافق بد برای آمریکا خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از «فاکس نیوز»، «جیم بانکز» نماینده عضو کمیته نیروهای مسلح کنگره آمریکا، در بیانیه‌ای به مناسبت دومین سالگرد برجام این توافق را همچنان یک توافق بد برای آمریکا خواند.

او در بیانیه خود مدعی شد: با گذشت دو سال از برجام این توافق هنوز یک توافق بد برای آمریکاست. به‌رغم تعهد آمریکا به این توافق، ایران بار‌ها بخش‌های کلیدی توافق را نقض کرده است.

به‌رغم تایید چندباره مدیرکل آژانس بین‌المللی سازمان انرژی اتمی بر پایبندی ایران به برجام، بانکز در ادامه ادعاهای خود گفت: گزارش‌ها نشان می‌دهد که ایران به طور کامل با بازرسان آژانس انرژی اتمی همکاری نکرده و مقام‌های اطلاعاتی آلمان نیز اخیرا گزارشی را منتشر کردند که نشان می‌دهد ایران به دنبال تکنولوژی‌های هسته‌ای است. 

او در ادامه ادعای خود درباره تعهدات ایران در برجام نوشت: امروز تهران در سوریه تحرک‌هایی دارد. این اقدامات و دیگر شواهد نشان می‌دهد که توافق هسته‌ای شرم‌آور بوده و هست. 

این نماینده کنگره آمریکا در پایان مدعی شد: زمانی که دولت ترامپ گزارش‌هایش درباره توافق هسته‌ای را منتشر کرد، من دولت را به تاکید بر افشای عدم پایبندی ایران به توافق تشویق کردم. علاوه بر این زمان آن رسیده که کنگره تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کند. ما باید خرابی‌های توافق ایران را قبل از این که دیر شود، جبران کنیم.

توافق برجام آمریکا نماینده کنگره می‌دهد هسته‌ای همچنان پایبندی انرژی ادامه منتشر درباره آژانس سالگرد بیانیه‌ای نیروهای کمیته مناسبت دومین بانکز خواند به‌رغم