برگزیده ها
مازندمجلس: رئیس هیات مؤسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات جلسه امروز هیات امنای این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش مهر، علی اکبر ولایتی در ارتباط تلفنی با خبر نیمروزی سیما گفت: امروز با در خواست قبلی ۴ نفر از دانشگاه آزاد نیازمند تحولات اساسی در زمینه کمی و کیفی اعضای هیات امنا جلسه فوق العاده این هیات تشکیل و درباره رئیس آینده دانشگاه آزاد اسلامی بحث شد.

وی ادامه داد: افراد مختلفی مورد گفتگو قرار گرفتند و در نهایت بر اساس اتفاق آرا فرهاد رهبر به عنوان رئیس پیشنهادی به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شد و با توجه به توانمندی هایی که وی دارد امیدواریم شاهد تحولات مثبتی در دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد عنوان کرد: فرهاد رهبر استاد تمام اقتصاد است و ۶ سال به عنوان رئیس دانشگاه تهران فعالیت کرده است.

ولایتی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به اینکه بزرگترین دانشگاه حضوری جهان از نظر علم و فناوری است و انتظارات زیادی از آن می رود، به لحاظ کمی و کیفی نیازمند تحولات اساسی است، باید تمام رشته ها و بخش های دانشگاه به سمتی که از آن توقع می رود حرکت کند.

وی گفت: ما تمام تلاش خود را برای گسترش پژوهش در راستای اثرگذاری بیشتر در اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش بنیان می کنیم.

سرپرست هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد گفت: امیدواریم در نقاط محروم نیز برنامه های ما در زمینه تخفیف در شهریه تحقق یابد و در عین حال بخشی از بودجه پژوهشی که ۴۰۰ میلیارد تومان می شود صرف جذب نخبگان کنیم.

ولایتی گفت: در این زمینه نخبگان دانشگاه آزاد در اولویت و نخبگان دانشگاه های شریف، امیرکبیر و... در رده های بعدی هستند.
دانشگاه اسلامی عنوان اقتصاد نخبگان زمینه تحولات ولایتی امنای امیدواریم امروز فرهاد اساسی نیازمند ادامه جزئیات