برگزیده ها
مشروطی دانشگاه آزاد در ترم تعیین استاندار مازندران

اختصاصی مازندمجلس:در دولت‌های سازندگی، اصلاحات و تدبیر امید در سراسر کشور هرگاه گمانه زنی تعیین استانداران آغاز می‌شد یکی از کانون‌های اثرگذار، دانشگاه آزاد اسلامی بود.

مازندمجلس: در دولت‌های سازندگی، اصلاحات و تدبیر امید در سراسر کشور هرگاه گمانه زنی تعیین استانداران آغاز می‌شد یکی از کانون‌های اثرگذار، دانشگاه آزاد اسلامی بود.

 به نحوی که در ابتدای تشکیل کابینه  دولت یازدهم یکی از روسای دانشگاه آزاد در مازندران جزء گزینه‌های جدی برای تصدی کرسی استانداری مازندران بود، اگرچه شانس با این رئیس دانشگاه یار نبود اما هنوز شایعات نقش آفرینی یاسر هاشمی رفسنجانی به عنوان عضو (سابق) هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در تعیین استاندار، در اذهان افکار عمومی مازندران وجود دارد به نحوی که پس از انتصاب ربیع فلاح وی در اولین دیدارهای خود با خواص، به دیدار کیومرث نیازآذری رئیس دانشگاه آزاد ساری رفت تا حدی که بعدها مسئول روابط عمومی خود را نیز از همین دانشگاه برگزید.

 

اینک اما در آستانه تشکیل دولت و تعیین استانداران، دانشگاه آزاد دیگر آن دانشجوی موفق نخواهد بود چه اینکه با تغییر اعضای هئیت امنا، رئیس و تیم رسانه‌ای آن بی‌شک از نقش آفرینی سیاسی آن در دولت تدبیر و امید کاسته خواهد شد.

 

اگرچه برخی به دنبال دستیابی کرسی استانداری برای رئیس سابق دانشگاه آزاد قائمشهر فرزند یکی از روحانیون متنفذ و نزدیک به حجت الاسلام ناطق نوری می‌باشند، اما آگاهان سیاسی معتقدند دانشگاه آزاد در ترم تعیین استاندار مازندران و چه بسا استانداران سایر استان‌ها مشروط شده است.

 

با این اوصاف به نظر می‌رسد در تعیین استاندار آینده مازندران اتاق فرمان از تهران به داخل استان انتقال یابد و یکی از کانون‌های اثرگذار در تعیین استاندار آینده مازندران نقش پدرخواندگی خود را از دست داده است.

مازندمجلس- دانشگاه آزاد- تعیین استاندار مازندران