برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: تهران نیازمند 100 کیلومتر تونل سواره است و شورای پنجم شهر تهران باید برای این کار برنامه ریزی کند.

مازندمجلس:

نیاز تهران به 100 کیلومتر تونل سواره/ اختصاص 26 هزار میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت های فنی و عمرانی پایتختبه گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، علیرضا جاوید در سیصد و شصت و یکمین جلسه شورای شهر تهران گفت: پارکینگ زیر سطحی نیایش نمونه از توسعه فضاهای زیر سطحی در شهر تهران بود.


وی افزود: مترو، تونل های خودرویی، شبکه فاضلاب، پارکینگ های زیر سطحی و ... از جمله فعالیت هایی بوده که در زیر سطح اجرایی شده است و اعتقاد ما این است که باید پروژه های روی سطح متوقف و برای اجرای پروژه ها در زیر سطح برنامه ریزی شود.


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به احداث پل های جدید در شهر تهران اظهارکرد: طی 12 سال اخیر، 150 پل و تقاطع غیر هم سطح در شهر تهران احداث شده که دراین حوزه با رشد 125 درصدی مواجه هستیم.


جاوید با تاکید بر نیاز تهران به احداث تونل های سواره خاطرنشان کرد: تهران نیاز به 100 کیلومتر تونل سواره دارد و اعضای شورای پنجم شهر تهران باید تدارک احداث این تونل ها را ببینند.


وی با ارائه گزارشی در رابطه با اعتبارات حوزه فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: با شاخص های به روز شده، مشخص شد که در 12 سال قبل از دوره مدیریت شهری حدود 6 هزار و 300 میلیارد تومان برای حوزه فنی و عمرانی شهر اختصاص داده شده بود اما طی 12 سال اخیر این اختصاص به مبلغ 26 هزار میلیارد تومان ارتقا یافته است.


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در رابطه با پروژه آزادراه آزادگان اذعان کرد: آزادراه آزادگان به یک بزرگراه هموار تبدیل شده و موانع قبل به طور کلی برطرف شده است. بیش از 12 هزار خودرو در روز از بزرگراه آزادکان تردد می کنند.


این خبر در حال تکمیل است...

تهران عمرانی احداث جاوید شهرداری پروژه تومان سواره اختصاص میلیارد بزرگراه رابطه آزادراه آزادگان شورای کیلومتر فعالیت پارکینگ معاون