برگزیده ها
اثری از گروه موسیقی «گاه»آلبوم موسیقی «باغ های معلق انگور» شنیدنی شد
مازندمجلس:آلبوم موسیقی «باغ های معلق انگور»، اثری از گروه موسیقی «گاه»، به نوازندگی «حمید مرادیان» و «بابک کوهستانی»، منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت «بیپ تونز»، بصورت قانونی و آنلاین خریداری کرد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «باغ های معلق انگور»، نام اثریست تازه که «حمید مرادیان» با نوازندگی سنتور و «بابک کوهستانی» با نوازندگی ویولا، قطعات آنرا ساخته و پرداخته اند و مشتمل بر ۶ قطعه بی کلام بعناوین «آن اول»، «آن دوم»، «آن سوم»، «آن چهارم»، «آن پنجم» و «آن ششم» می باشد.

صدابرداری اثر در «مرکز رسانه های دیداری و شنیداری دانشگاه تهران» انجام پذیرفته است. «رامین وطن نیا» صدابردار، «رامتین شعبانیان» میکس و مسترینگ، «مهدی تجلی» گرافیک، «محمدرضا یعقوبی» عکس، «بهاره شیرخوانی» و «نرگس فلاح پسند» ترجمه، دیگر دست اندر کاران تولید آلبوم «باغ های معلق انگور» بوده اند.

شایان ذکر است آلبوم موسیقی «باغ های معلق انگور»، اثر «حمید مرادیان» و «بابک کوهستانی»، روانه بازار موسیقی شد و علاقمندان می توانند جهت تهیه نسخه اورجینال و فیزیکی آن به مراکز معتبر فروش مراجعه و یا نسبت به خرید و دانلود قانونی این اثر از طریق سایت «بیپ تونز» اقدام نمایند.

موسیقی انگور آلبوم کوهستانی نوازندگی مرادیان قانونی