برگزیده ها
نمایندگان مازندران به جای مدیر، مدیریت طلب کنند

اختصاصی مازندمجلس: بیش از آنکه چه کسی استاندار یا مدیرکل شود اهمیت داشته باشد، چه روح مدیریتی بر دستگاه‌ها حاکم خواهد شد، اهمیت دارد، لذا از این منظر گرو کشی جایگاه مدیریتی برای برخی افراد به منظور رای اعتماد به کابینه قطعا در شاَن نمایندگان محترم نمی‌باشد و البته چنین چیزی نیز از نمایندگان مازندران متصور نمی‌شود.

اختصاصی مازندمجلس: درآستانه معرفی کابینه دوازدهم به مجلس دهم برای دریافت رای اعتماد نمایندگان می باشیم.

تقریبا به طور پیوسته نمایندگان مجلس به عناوین مختلف با رئیس جمهور دیدار داشته و دارند، از فراکسیون امید تا ولایی، روحانیون، مستقلین، اهل سنت و ....

در این میان آنچه از نمایندگان محترم مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود این است که ضمن احترام به استقلال قوه مجریه مطالبات موکلین خود را پیگیری نموده و پیش از رای اعتماد به کابینه دوازدهم مدیریت مناسب، کارآمد و زبده‌ای را از دولت طلب نمایند.

لذا بیش از آنکه چه کسی استاندار یا مدیرکل شود اهمیت داشته باشد، چه روح مدیریتی بر دستگاه‌ها حاکم خواهد شد، اهمیت دارد، لذا از این منظر گرو کشی جایگاه مدیریتی برای برخی افراد به منظور رای اعتماد به کابینه قطعا در شاَن نمایندگان محترم نمی‌باشد و البته چنین چیزی نیز از نمایندگان مازندران متصور نمی‌شود.

اما پر واضح است چه نمایندگانی که به لحاظ سیاسی با دولت مستقر همسو می‌باشند و چه نمایندگانی که کنش سیاسی آنان هم‌آهنگ با دولت تدبیر امید نبوده است بر مسائل کلانی همچون منطقه آزاد و سایر مسائل حیاتی استان اتفاق نظر داشته و پافشاری نمایند

نمایندگان مازندران تشکیل کابینه معرفی کابینه کابینه دوازدهم استاندار پسا انتخابات