برگزیده ها
مازندمجلس: وزیر اطلاعات دوران اصلاحات با رد شایعات درباره هرگونه گزارش برضد وزیر اطلاعات دولت یازدهم، گفت: معتقدم سید محمود علوی از هر گزینه دیگری برای احراز پست وزارت اطلاعات در کابینه دولت دوازدهم بهتر و شایسته تر است.

«حجت الاسلام علی یونسی» شامگاه شنبه در گفت و گوبا ایرنا با بیان این مطلب افزود: کسانی که این اخبار و گزارش های را منتشر می کنند، نه خیر من و نه صلاح آقای علوی را می خواهند. 
دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی بیان کرد: دیروز که این اخبار را در برخی رسانه ها دیدم، خیلی آن را جدی نگرفتم، زیرا این اخبار آنقدر موهوم، سبک و ناشیانه تنظیم شده بود که فکر می کردم نیاز به تکذیب نباشد؛ اما امروز که این شایعات گسترش پیدا کرد، آن را به شدت تکذیب می کنم. 
یونسی اظهار داشت: اعتقاد من، نظر کارشناسی و سیاسی من این است که ابقاء آقای علوی در وزارت اطلاعات از هر گزینه دیگری بهتر است.
وزیر اطلاعات دوران اصلاحات تصریح کرد: در شرایط فعلی وزارت اطلاعات و دولت، اقتضا می کند که در حوزه های امنیتی کشور و وزارت اطلاعات کمترین تغییری در مدیران ارشد این وزارتخانه صورت بگیرد.
یونسی با تاکید بر اینکه حجت الاسلام علوی واقعا حامی دولت و رئیس جمهوری بوده است، گفت: وی همیشه از گفتمان دکتر روحانی طرفداری کرده است و مصلحت هم این است در پست وزارت اطلاعات تقویت و ابقاء شده و به مجلس شورای اسلامی معرفی شود.
دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی افزود: اتفاقا وقتی معاون اول رئیس جمهوری نیز از من نظر خواهی کرد، هم نظر خودم و هم نظر کسانی که با آنها مشورت کردم را با وی بیان کردم و تاکید کردم که هم نظر شخصی من و هم نظر آن کارشناسان و مشاوران این است که مصلحت در ابقاء آقای علوی در پست وزارت اطلاعات است.

**تلاش کردند بین من همفکرانم سوء تفاهم ایجاد کنند
یونسی گفت: این نوع شیطنت ها در چهار سال قبل هم زیاد صورت گرفت و برخی تلاش زیادی کردند تا بین من، رفقاء و همفکران من ، سوءتفاهم ایجاد کنند. 
وی خاطر نشان کرد: بعضی از افراد که خود را همان زمان هم در جایگاه وزارت اطلاعات می دانستند، هنوز هم از دلشان در نیامده است و فکر می کنند که من مانع شده ام که آنها به وزارت اطلاعات نرسند. 
دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی افزود : آن زمان هم در مورد آن اشخاصی که خیال می کردند می خواهند وزیر اطلاعات بشوند، من چیزی نگفتم.
یونسی تاکید کرد: معتقدم آقای علوی از هر گزینه دیگری برای احراز پست وزارت اطلاعات بهتر است و باید به مجلس برای احراز پست وزارت اطلاعات در کابینه دوازدهم از سوی رئیس جمهوری معرفی شود.
اطلاعات وزارت جمهوری یونسی مذهبی ابقاء اقلیت‌های اقوام اخبار افزود دیگری گزارش احراز تاکید گزینه تکذیب مصلحت معرفی ایجاد الاسلام شایعات اصلاحات دوران معتقدم کابینه خواهند کسانی دوازدهم  دستیار