برگزیده ها
تاکید تهران و مونته‌ویدئو بر برگزاری هرچه سریع‌تر ششمین کمیسیون مشترک اقتصادی

مازندمجلس: سفیر ایران در اروگوئه روز دوشنبه با معاون رئیس‌جمهور و رئیس‌ مجلس سنای این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

مازندمجلس: سفیر ایران در اروگوئه روز دوشنبه با معاون رئیس‌جمهور و رئیس‌ مجلس سنای این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار دو طرف ایرانی و اروگوئه‌ای درخصوص راه‌های تقویت همکاری‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و پارلمانی ایران و اروگوئه و برگزاری هر چه سریع‌تر ششمین کمیسیون مشترک اقتصادی میان دو کشور گفت‌وگو کردند.

در این دیدار ابوالفضل پسندیده، سفیر ایران در این کشور با ابلاغ سلام گرم رئیس مجلس و معاون اول رئیس‌جمهور به رائول فرناندو سندیک Raúl Fernando Sendic معاون رئیس‌جمهور و رئیس مجلس سنای اروگوئه، از سفر سال گذشته وی به ایران، به عنوان فصل جدیدی در روابط دو کشور یاد کرد و بر تمایل کشورمان برای تقویت همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف به ویژه همکاری‌های علمی، فرهنگی، صنعتی، کشاورزی و دامی تأکید کرد.

رائول فرناندو سندیک نیز با اظهار خرسندی از تحرک ایجاد شده در روابط فیمابین و تبریک انتخاب مجدد حسن روحانی در سمت ریاست‌جمهوری ایران، بر آمادگی کشورش برای افزایش همکاری با ایران در زمینه‌های مختلف و برگزاری هرچه سریع‌تر ششمین کمیسیون مشترک اقتصادی در مونته ویدئو تأکید کرد.

دیدار اروگوئه اقتصادی معاون رئیس‌جمهور همکاری‌های کمیسیون مشترک برگزاری سریع‌تر ششمین زمینه‌های مختلف تأکید روابط گفت‌وگو تقویت فرهنگی رائول