برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- برای نخستین بار در سازمان حفاظت محیط زیست بانک اطلاعاتی وضعیت معادن در مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان توسط گروه بررسی‌های جغرافیائی دفتر زیستگاه‌ها و امور مناطق تهیه شد.

مازندمجلس:

معدنبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان به نقل از پام، حمید گشتاسب میگونی مدیرکل دفترزیستگاه‌ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام این خبر اظهارداشت: برای اولین بار در سازمان حفاظت محیط زیست بانک اطلاعاتی وضعیت تداخلی معادن کشور با مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست تهیه شد.

وی تصریح کرد: دردوره زمانی ۶ ماهه گروه بررسی‌های جغرافیائی این دفتر توانست نسبت به رویهم گذاری لایه‌های اطلاعاتی معادن در ۸ کلاس درخواست اکتشاف، گواهی کشف، مجوز برداشت، پروانه بهره‌برداری، پروانه اکتشاف، شن و ماسه و طرح‌ها و تطبیق آن با مناطق چهارگانه به تفکیک استانی، طبقات مدیریتی و منطقه‌ای اقدام و اطلاعات بسیار گسترده و مفیدی از وضعیت معادن در مناطق تهیه کند.

گشتاسب میگونی در ادامه افزود: تمام این اطلاعات در سامانه اطلاعات جغرافیائی و بانک اطلاعاتی تهیه و1880 لایه اطلاعاتی و متعاقب آن نقشه‌های مربوطه تهیه گردید که این مهم گام بسیار ارزشمندی درارزیابی وضعیت مناطق چهارگانه و برنامه‌های پیش رو خواهد داشت.

 

مناطق اطلاعاتی معادن وضعیت چهارگانه اطلاعات حفاظت گشتاسب بسیار پروانه اکتشاف جغرافیائی میگونی