برگزیده ها
ضرورت ترمیم امید در مازندران/ مدیران کلی که باید بروند

اختصاصی مازندمجلس: عمر بلند برخی از مدیران احمدی نژادی در سال‌های اولیه دولت، از یک سو عملکرد ضعیف و نچندان قابل دفاع برخی میران‌کل دیگر سبب شده است طی چند سال اخیر در مازندران هفته دولت به هفته مخالفین دولت بدل می‌شد تا با کارنامه نداشته برخی مدیران عملکرد کلی دولت را زیر سوال برند.

اختصاصی مازندمجلس: دولت روحانی در حالی شعار محوری خود را تدبیر و امید قرار داده است که عملکرد برخی مدیران میانی وی در مازندران سبب نا امیدی مردم از دولت شده و ضرورت ترمیم امید در چهارساله دوم احساس می‌شود لذا در حالی که چند روز مانده به مراسم تحلیف دکتر حسن روحانی و تشکیل کابینه دوازدهم و رایزنی‌های صورت گرفته برای انتخاب بیست و دومین استاندار مازندران، زمزمه تغییر برخی از مدیران‌کل نیز در محافل سیاسی در حالی شنیده می‌شود که fرخی از مدیران‌کل در مازندران در روزهای اخیر با بزرگ نمایی عملکرد اندک خود سعی دارند نمیه خالی لیوان عملکردی خود را پنهان نمایند.

عمر بلند برخی از مدیران احمدی نژادی در سال‌های اولیه دولت، از یک سو عملکرد ضعیف و نچندان قابل دفاع برخی میران‌کل دیگر سبب شده است طی چند سال اخیر در مازندران هفته دولت به هفته مخالفین دولت بدل می‌شد تا با کارنامه نداشته برخی مدیران عملکرد کلی دولت را زیر سوال برند.

از همه این‌ها گذشته قرار گرفتن برخی از مدیران در آستانه بازنشستگی و مطالعه وعده‌های روحانی مبنی بر جوان‌گرایی در همه سطوح دولت حکایت از این دارد که این مدیران که تریبون به دست در روزهای اخیر سعی بر حفظ میز مدیریتی خود به هر قیمیتی هستند باید به فکر خداحافظی باشند.

این تغییرات به واقعیت نزدیک‌تر خواهد شد اگر روزهای رقابت‌های انتخاباتی را مرور کنیم زمانی که عدم دفاع برخی از مدیران‌کل از دولت روحانی خودنمایی می‌کرد و برخی دیگر حتی پا را فراتر گذاشته و با خوش خدمتی در ستاد رقیب فعالیت می‌کردند و در فکر آن بودند که اگر ورق انتخابات به نفع آنها تمام نشد عمر سیاسی خود را در جای دیگری بگذرانند.

با مطالعه سوابق برخی از مدیران‌کل متوجه می‌شویم که اجاره‌ای و به جا مانده از دولت قبل بوده‌اند و یا تنها از اتاقی به اتاق دیگر جابه‌جا شده‌اند.

پرسش مهمی که مطرح می‌شود این است که در روزهای اولیه ورود استاندار جدید به مازندران چه مدیران کلی کلید ادارات را تحویل خواهند داد؟

مازندمجلس در روزهای آینده به بررسی عملکرد همه مدیران کل مازندران خواهد پرداخت تا در دولت دوازدهم جایی برای مدیران دو زیست و ناکارامد وجود نداشته باشد.

 

ضرورت ترمیم امید در مازندران/ مدیران کلی که باید بروند